Filmy

Re: Filmy

Kammmmaa
Ten post był aktualizowany .
Ja dużo filmów oglądam ale zazwyczaj online. Warto mieć telewizor smart bo wtedy można sobie spokojnie na dużym ekranie obejrzeć. Tutaj [mod] zobaczcie sobie różne modele. Plazma to jednak plazma. Jakość obrazu super będzie ;)

Re: Filmy

Walkiria
Cześć Kamma :) Do krótkich, ale wzruszających filmów o dzieciach, które pierwszy raz zaczęły słyszeć mamę wystarczy komórka, a i tak w oku łza się kręci z ogromu ich nagłego szczęścia :)

https://m.facebook.com/news.now.go/videos/1240104056149225/

Re: Filmy

Walkiria
Na komputerze bez wersji mobilnej do obejrzenia tutaj:

https://www.facebook.com/news.now.go/videos/1240104056149225/

Zobaczcie tego małego śmiejącego się brzdąca od minuty: 1:48 :) Tak im niewiele do szczęścia trzeba.

Re: Filmy

multek
Oglądam bardzo dużo filmów i jak tylko mam wolną chwilę to włączam sobie coś ciekawego. Wybrałem teraz projektor [mod] bo jednak dużo wygodniej ogląda się na nim filmy. Większy ekran pozwala się poczuć jak w kinie.

Re: Filmy

Mała
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Myślę, że ta  rekomendacja (rozmowa) może zainteresować miłośników kina : https://youtu.be/gdpbzc6Yq50
I Raczek … nie można lepiej polecić filmu:  https://youtu.be/y0q-gd2YQDE
123