Grupa Wagnera

Re: Grupa Wagnera

hiena napisał/a
Te ruskie...zamiast byc w stanie gotowosci to sobie muzykuja:))...nie rozumie nic oprocz zielonego?...polscy ’ zolnierze za bardzo sie dra...a ty chyba byles w innym zyciu ruskim;)....bo nie wiem skad ta fascynacja ci sie wziela?...
Hienko bez przesady, słucham przecież różnej muzyki i interesuje się całym światem... A w poprzednim wcieleniu byłem szuwarkiem...

Re: Grupa Wagnera

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Jednym slowem  Szuwarku,z" internetami" żartów nie ma:))) Zart,no ale..w dobie powszechnego ekshibicjonizmu tzreba uwazac...Nikt nie jest bezpieczny...
No nie ma żartów Lwiczko z "internetami", dlatego warto być ostrożnym i czujnym :)

Re: Grupa Wagnera

Lwiczka9
Łcznie z propagowaniem tresci faszystowskich,bo nie wiadomo co bedzie sie krylo pod nowelizacja ustawy IPN..albo jak Brudzi powola zespol ds.przeciwdzialania propagowaniu faszyzmu. Mysle,ze niedlugo wladza dostanie 'sr..ki" i o slowo Hitler moga cie zahaczyc..:) zart czy nie?

Re: Grupa Wagnera

Lwiczka9 napisał/a
[...]
No jest się czego bać, tym bardziej że nawet wbrew wszelkiej logice, nawet Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych jest czasami wyzywany od instytucji faszystowskich...

Re: Grupa Wagnera

Cos tam pamietam punka puszczales...ale tego to duzo puszczasz...ale nie bede myslec ze jestes ruskim trolem;))...w poprzednim wcieleniu szuwarkiem?...w tym tez jestes...Szuw to tylko skrot lub?...

Re: Grupa Wagnera

Ciekawy material,nie widzialam go..Czyli wielkiego prania nie bedzie...jasne,jak wszystko..dzialania PR. rzadu.....Wiadomo,wybory za pasem..
Elektorat twardy cieszy sie ze Zydom rzad dowala,,nie rozliczaja ani kiboli ani org.neofaszyst. ,za to owszem Frasyniuka w kajdankach z tylu pod publiczke sie "doprowadza". Dziki kraj. Oj tam oj tam...:)  To bywalec czy sympatyk ze mnie?:) dzieki za prace tu:) Milych snow Szu:)
https://www.youtube.com/watch?v=ZP5lWeGpdj8&list=PLKTnYvE7BJU2H7zxXHrnFAjtbsO5RYUkL

Re: Grupa Wagnera

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko,masz racje..ale tego nie dalo sie uniknac z technologią,postepem...A ze czlowiek tego nie ogarnal??  wracamy do kamienia lupanego?:))))  nie bedzie tak zle....za chwile bedziemy w domofonach miec na odcisk palca albo twarz,rysy,i tyle...

Re: Grupa Wagnera

hiena
Nie ze mna te Numery...napewno nie stane sie nowym niewolnikiem!...nie chce byc przejrzysta...niech sobie beda inni...a teraz ave wam lwico I szu...
1234