Grupa Wagnera

Re: Grupa Wagnera

hiena
Haha orkiestra deta!:))...no niezly pomysl...umiesz grac na Puzonie?;))...ale tak na powaznie...calkiem mozliwe ze Ma prywatna armie...Ponoc jest multimiliarderem... kiedys byl szefem fsb...czyli lubi mieszac i prowokowac po kryjomu...kiedys byl np...   zamach w ktorym wysadzono blok lub bloki na osiedlu w moskwie...oficjalna wersja byla ze to czeczency...a nieoficjalna ze ludzie putina...

Re: Grupa Wagnera

hiena napisał/a
[...]
Nie umiem grać na puzonie, ale szybko się uczę!    Dobranoc Hieno, niech Ci się przyśni jakiś żołnierz jak malowany...

Re: Grupa Wagnera

Te ruskie...zamiast byc w stanie gotowosci to sobie muzykuja:))...nie rozumie nic oprocz zielonego?...polscy ’ zolnierze za bardzo sie dra...a ty chyba byles w innym zyciu ruskim;)....bo nie wiem skad ta fascynacja ci sie wziela?...

Re: Grupa Wagnera

hiena
Zolnierze mi sie nie snia ale kto wie?...ave...

Re: Grupa Wagnera

Antoni Macierewicz Zdzislawowicz chcial utworzyc podobne jednostki (WOT)na bazie kiboli, ale chyba mu cosik nie wyszlo, bo Jaroslaw Wielki siem zorientowal w czem dielo ;)))

Re: Grupa Wagnera

Przy okazji poruszania takich tematów wojennych i żołnierskich, to przypomniał mi się "Givi', czyli jeden z prorosyjskich dowódców — separatystów i jednocześnie internetowy celebryta. W Internecie zasłynął najpierw dzięki filmikowi, na którym widać, jak znęca się nad jeńcami ukraińskimi:

A później również dzięki innym filmikom oraz licznym wywiadom, które udzielał zachodnim i rosyjskim telewizjom:

Pamiętam, że kiedyś na Onecie dyskutowaliśmy o nim. Zwróciłem wtedy uwagę (i inie tylko ja), że ten chłopak nie zdaje sobie chyba sprawy, że poprzez takie filmiki umieszczane na YouTube sam wystawia się na szybszy odstrzał...

I faktycznie nie ma go już pośród żywych. Zginął w 2017 roku od wybuchu bomby podłożonej pod jego samochód. W podobnym ataku bombowym zginał również jego kolega "Motorola", również internetowy celebryta — prorosyjski separatysta...  Kto mieczem wojuje...

Re: Grupa Wagnera

Lwiczka9
Jednym slowem  Szuwarku,z" internetami" żartów nie ma:))) Zart,no ale..w dobie powszechnego ekshibicjonizmu tzreba uwazac...Nikt nie jest bezpieczny...

Re: Grupa Wagnera

hiena
Lwiczko...moim zdaniem to byl blad Zeby oddac internet...dla ogolu...w pewnym sensie jest pozytek ale wiecej jest negatywnego...za duzo czasu nam Kradnie i robi do tego bardziej leniwym i proznym...te Blogs vlogi i Cholera wie jeszcze co...jeszcze czipy  sobie coraz wiecej ludzi implantuje...bo nie chce im sie otwierac drzwi albo wbijac hasel:/...za niedlugo jeszcze sztuczna inteligencja nadejdzie to dopiero przyglupy z nas sie stana!...
1234