Grupa Wagnera

Re: Grupa Wagnera

Lwiczka9
Ave hienko:) Nie damy sie totalnie zinwigilowac,choc bedzie to trudne. Dobrej nocki!

Re: Grupa Wagnera

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Cos tam pamietam punka puszczales...ale tego to duzo puszczasz...ale nie bede myslec ze jestes ruskim trolem;))...w poprzednim wcieleniu szuwarkiem?...w tym tez jestes...Szuw to tylko skrot lub?...
Ale żebym był "ruskim trollem", to musiałbym wypowiadać się zgodnie z polityką rosyjską np. krytykować Unię Europejską próbować uświadamiać naród, że należy ją szybko opuścić (tak jak robi Lothar) itp. Albo musiałbym próbować skłócać Polaków z Ukraińcami i Żydami. A przecież ja od samego początku swojego pobytu na forach Onetu wypowiadałem się negatywnie o polityce rosyjskiej, walczyłem z Lotharem i Amigo, którzy stawali po stronie Rosji w konflikcie rosyjsko-ukraińskim, i którym nie przeszkadzało, zajęcie Krymu przez Rosję. Ile ją się za to od Lothara nasłuchałem? Że jestem bydlakiem, komuchem, czerwonym itp. itd. (wbrew wszelkiej logice).

Takie kraje jak Rosja, Chiny, Pakistan itp. mają ciekawą i bogatą kulturę (która mnie ciekawi i fascynuje), ale nigdy nie byłem zwolennikiem polityki tych państw

PS. Miłych snów :)

Re: Grupa Wagnera

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Ciekawy material,nie widzialam go..Czyli wielkiego prania nie bedzie...jasne,jak wszystko..dzialania PR. rzadu.....Wiadomo,wybory za pasem..
Elektorat twardy cieszy sie ze Zydom rzad dowala,,nie rozliczaja ani kiboli ani org.neofaszyst. ,za to owszem Frasyniuka w kajdankach z tylu pod publiczke sie "doprowadza". Dziki kraj. Oj tam oj tam...:)  To bywalec czy sympatyk ze mnie?:) dzieki za prace tu:) Milych snow Szu:)
https://www.youtube.com/watch?v=ZP5lWeGpdj8&list=PLKTnYvE7BJU2H7zxXHrnFAjtbsO5RYUkL
Dzięki Lwiczko za filmik, zgrabne te dziewczyny i graja na fajnym instrumencie, miłych snów :)