Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Jola
Królewska Lwica;) napisał/a
Oj tak Jolu,cialo pamieta i wlasnie mi przypomniala,masakra:(( dlatego juz nie przegapie 23ej:))Co do   monologu pani beaty tyszkiewicz to poszukam:) panterka znow skacze:)) w moim telefonie nie zniknela nigdy:)
Zaluje tego Zugspitze,a jakze...robil wrazenie u podnoza,wow.Dzieki za wrazenia,no hmm..jakies jeszcze podejscie../// W GaPa nie szalalam ,zas w Innsbruku odwiedzilismy wspaniale muzeum krysztalow svarovsky,oczywscie nie wyszlam bez prezentu:))) http://tnijurl.com/05be56d09050/
Dobrego weekendu Jolu!
PS. jasne,ze pamieta sie o fajnych ludziach i czasem sie chce pogadac:))) TU.:)) Choc szczerze to rozumiem twoj intelektualny niepokoj i chec przekomarzania sie z interlokutorami na A.:)) Realizuj sie ile dusza zapragnie! najwazniejsze,zeby sie dobrze czuc wsród ludzi:)) Dobrej nocki,i nie buszuj dzis za dlugo u sasiadow:))) Cialo sie bowiem upomni:((
Dobrej nocki!
PPS. No to jutro Bayern....

Lwiczko o ten kawałek w linku poniżej mi chodziło! :)

https://youtu.be/xUBncGrSnYI

Minęła 23:00, ojjj.....:)))
Ale dziś nie na długo, przy innej okazji napiszę ad. dokumentu Sekielskich, dziś już późno.

Kryształki robią wrażenie, nie miałam okazji tam być, ale od kilku już osób słyszałam, że warto, prawie barokowo taki przepych, zapomina się, że sztuczne szkiełka! :)

Cudnego week Lwiczko, z Bayern oczywiście ....! :)

Do miłego! :)*

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Hejo Jolu :) Lata się to tu, to tam ;)

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Jola
Sputnik napisał/a
Hejo Jolu :) Lata się to tu, to tam ;)

Hejka Krzyśko, właśnie zauważyłam! :)
Ja może w końcu "dolecę" do łóżka, bo startuję już prawie od godziny! :D

Do miłego! :)

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

taka prawda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Cizia
Chciałaś Ciziu napisać,że zablokował z powodu takich trolli jak ty.

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Marcin, ogarnęłam temat ruchomego obrazka, specjalnie się przy tym nie namęczyłam, skopiowałam adres z Multi i wkleiłam na NA! :D

Lwiczko, link który wcześniej podałam w rozwinięciu poniżej! :)

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Królewska Lwica;)
Megalomanie to ty masz na swym punkcie:DD
nie stęskniłam się za tobą chyba mnie mylisz z kimś innym?
Napisałam dla ogółu jeśli jakikolwiek tu jeszcze się znajduje?

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez taka prawda
Również takich jak i ty taka sobie prawdo.

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Cizia
Taka mądra ta [mod] była :)))
Dziś po zawałach cicho siedzi i dobrze jej tak,
hrabina to sobie wymyśliła nic w jej sposobie bycia, szlachetnego nima.
1234