Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Indygo
"Tamta strona mocy" bywa czasami tak wkurzająca, że chce się wyrazić swoje zdanie.

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Indygo
Jak będę starszą panią to chciałabym być taka jak Beata Tyszkiewicz.

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Jola napisał/a
Przy okazji mam prośbę, podaj może link/instrukcję jak umieścić ruchomy obrazek, chętnie sobie przypomnę i może zainstaluję na NA.

Fajnie, że zajrzałeś do mnie:))), i w ogóle na swoje podwórko, Pracusiu! :)
Jeszcze raz pozdrawiam i póki co ...do miłego! :)
Hej,

widziałem, że już sobie świetnie poradziłaś z tym ruchomym obrazkiem (super ), ale jeśli komuś byłby potrzebny link, to można go znaleźć tutaj <<-- Pozdrawiam :)

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Jola
szuw napisał/a
Hej,

widziałem, że już sobie świetnie poradziłaś z tym ruchomym obrazkiem (super ), ale jeśli komuś byłby potrzebny link, to można go znaleźć tutaj <<-- Pozdrawiam :)

Hejka Marcin,
tak, poradziłam sobie, dodatkowo przeniosłam Twój pomysł na Atlantydę.
Spodobał się Kawusi, wybrała Aniołka, ale często wkleja inne gify, Lothar czasem również, na głównej stronie NA był Motylek, a teraz i Sylwia ma ruchomy obrazek w stopce.
Ogólnie fajna zabawa! :)
Mam nadzieję, że nie naruszyłam regulaminu!😉

Miłego! 🙂

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Jola napisał/a
[...]

Widziałem, że przeniosłaś na sąsiednie forum, dlatego napisałam, że sobie świetnie poradziłaś. Motylek to chyba już był, zanim przeniosłaś, a Lothar też zapewne nie potrzebował do tego instrukcji. Cieszę się, jeśli Kawusia z tego skorzystała.

Regulamin? A co? Chciałabyś zostać ukarana? Rozumem, że to jakieś fantazje erotyczne?

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Jola
szuw napisał/a
Regulamin? A co? Chciałabyś zostać ukarana? Rozumem, że to jakieś fantazje erotyczne?

😆😆😆
Chyba nie ja je mam ...albo nie tylko ja😀😉
1234