Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Cizia
Ten post był aktualizowany .
Nie ma nikogo bo ten [mod] admin zablokował to forum dla niby agresywnych
troli i uja się tu dzieje tak to wyglada prostym językiem mówiąc:))).

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Królewska Lwica;)
"Uja" tu sie dzieje? zatem Ciebie tez poprosze zablokowac za nieniby agresywny post. Waż słowa Ciziuniu co to za mna sie stesknilas:))) jakos ja za toba nie,wiec miarkuj sie jak chcesz tu cos popisac..a nie "pobroić".Brój sobie na atlancie jak to ciagle robisz, ups,brykasz z wielkim powodzeniem.:))) Nie prowokuj bo nie wchodze z Toba w dyskusje. Zapytam wprost  jak wasza moderka: ZROZUMIANO? D~DDD

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Jola napisał/a
Ojj wiem, real również może być interesujący! :D
Niemniej dla wszystkich pozdrowionka zostawiam! :)
Hallo, wesoła Jolu! :)

Pozdrowienia odbieram i bardzo za nie dziękuję!
Oczywiście również Cię Pozdrawiam i wszystkich, którzy czasami tutaj zaglądają! :)

Zostawiam przy okazji piosnkę, na którą właśnie trafiłem na YouTube — może Ci się spodoba:

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Królewska Lwica;)
Dla Królewskiej Lwicy z Pozdrowieniami:

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Królewska Lwica;)
Królewska Lwica;) napisał/a
Ja tez pracuje nad niezarywaniem nocek:))Srednio sie udaje:)) Oj,fajny dialog Twoj poczytalam z adeptem:))Ofiara??jasne,ze adept:)) Joke:)) Co tu gadac, po prostu forum NA ma dobra szate graficzna i to..przyciaga,a nie MIEJSCE:))) Wyrosłam juz z przekomarzania sie na tematy zwl;.polityczne. Co kazdy/a to madrzejszy hahaaaaahhaa...Udawadnianie wlasnej wyzszosci i moja racja najwazniejsza oto wymiar dyskusji na NA...

"Średnio się udaje." :)):D

Pracujmy nad tym owocniej Lwiczko, bo naprawdę warto! :)
Nawet dobrze zbilansowana dieta i stosowna dawka aktywnosci fizycznej nie spełni swego zadania, gdy tego podstwojego "eliksiru":))) mamy deficyt! :)
Organizm mimo wszystko najlepiej regeneruje się w czasie snu.
Moje są tak intensywne, że często po zarwanej nocy nie odczuwam zmęczenia w ciągu dnia, ale organizm nam to pamięta .... i przypomni! :D

Na tę okoliczność przypomniał mi się pewnien monolog nt uzależnień Beaty Tyszkiewicz, rewelka, może widziałaś.?
Ale w wolnej chwili poszukam i umieszczę na forum.

Ano wkręciłam się trochę na NA (muszę uważać:), głównie ze względu na temat, no i przy okazji odkryłam, że na swój sposób "zatęskniłam" za Wami, nawet jeśli głównie to wirtualne literki! :)
Fenomen współczesności. ...:D

Ale widzę, że nie tylko ja, Cizia chyba również się stęskniła ...za Tobą, ot wielbiciele! :D

Serdeczności! :)

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

szuw napisał/a
[...]

Hejka Marcinku nie mniej wesoły! :)

Dzięki za utworek, jakby stricte o mnie! :)):P
Wcześniej go nie widziałam, ani nie słyszałam.

Przy okazji mam prośbę, podaj może link/instrukcję jak umieścić ruchomy obrazek, chętnie sobie przypomnę i może zainstaluję na NA.

Fajnie, że zajrzałeś do mnie:))), i w ogóle na swoje podwórko, Pracusiu! :)
Jeszcze raz pozdrawiam i póki co ...do miłego! :)

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Królewska Lwica;)
Dziekuje za pozdrowienia i odwzajemniam ciepło:)) niezly utworek,no i ta parka :)) Dobrego weekendu!

Re: Hallo, Wesoła Kompanijo! :)))

Królewska Lwica;)
Oj tak Jolu,cialo pamieta i wlasnie mi przypomniala,masakra:(( dlatego juz nie przegapie 23ej:))Co do   monologu pani beaty tyszkiewicz to poszukam:) panterka znow skacze:)) w moim telefonie nie zniknela nigdy:)
Zaluje tego Zugspitze,a jakze...robil wrazenie u podnoza,wow.Dzieki za wrazenia,no hmm..jakies jeszcze podejscie../// W GaPa nie szalalam ,zas w Innsbruku odwiedzilismy wspaniale muzeum krysztalow svarovsky,oczywscie nie wyszlam bez prezentu:))) http://tnijurl.com/05be56d09050/
Dobrego weekendu Jolu!
PS. jasne,ze pamieta sie o fajnych ludziach i czasem sie chce pogadac:))) TU.:)) Choc szczerze to rozumiem twoj intelektualny niepokoj i chec przekomarzania sie z interlokutorami na A.:)) Realizuj sie ile dusza zapragnie! najwazniejsze,zeby sie dobrze czuc wsród ludzi:)) Dobrej nocki,i nie buszuj dzis za dlugo u sasiadow:))) Cialo sie bowiem upomni:((
Dobrej nocki!
PPS. No to jutro Bayern....
1234