Hurraaaa ! jest forum

Re: Hurraaaa ! jest forum

dziewczyna z perłami
Te trzy fora to też jak trójnóg. Możliwości nigdy dość dopóki są drogą własnej realizacji.
Na forum Serenity jest więcej osób o różnych poglądach ( nawet skrajnych), które sprzyjają nie tylko dyskusjom ale tarciom, bo osobowościowo i światopoglądowo są nie do pogodzenia. Forum ma dobry napęd. Podobny do "marsa".
Ana romantycznie próbuje się zrealizować po raz kolejny. Może jako Rusałka znajdzie swoją przystań?
Twoje forum jest takim, które ma przestrzeń na to, czego nie ma na dwóch pozostałych.
Może nie musisz wybierać, ale ...rozum ci bardzo dobrze podpowiada.

Re: Hurraaaa ! jest forum

dziewczyna z perłami
 Trzeba wiedzieć jak przywołać Szuw do nieporządku, bo taki jest uporządkowany. To artysta, a nie urzędnik.

Re: Hurraaaa ! jest forum

dziewczyna z perłami
Szuw_ my ciebie lubimy i nie będziemy eksperymentować z tobą.

Re: Hurraaaa ! jest forum

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
(...) Twoje forum jest takim, które ma przestrzeń na to, czego nie ma na dwóch pozostałych.
Może nie musisz wybierać, ale ...rozum ci bardzo dobrze podpowiada.

Otóż to :), póki co Marcin swoje forum traktuje nieco po macoszemu, ale nie ma pośpiechu, jeszcze je doceni :)

[...]

Niech będzie, że artysta z duszą urzędnika.
Analityczny, precyzyjny, poukładany pod linijkę :), rety już sobie wyobraziłam takiego osobniczka w domu. Permanentny pedantyzm w głowie i wokoło :))), ja go proszę o wyrzucenie śmieci, a on mi przeprowadza analizę statystyczną, wykazując do kilku lat wstecz ile razy on był, a ile ja ;))), faaajnie! :D

Re: Hurraaaa ! jest forum

dziewczyna z perłami
Mam lepszy pomysł. Zaproś Szuw na randkę.
Problem ze śmieciami pojawiłby się za 7 lat, kiedy byłby kryzys w związku. 7 lat szybko minie, ale ile cudownych rzeczy może się zdarzyć w międzyczasie?

Re: Hurraaaa ! jest forum

Jola
[...]

Oj nie, Marcin lubi nie tylko mnie, nie chciałabym stawiać go w niezręcznej sytuacji :)), niech będzie "moja krzywda"! :D

Niemniej to kuszący widoczek ;))):P

Re: Hurraaaa ! jest forum

dziewczyna z perłami
Już go postawiłaś w niezręcznej sytuacji. Chciałabyś go Rebeliantko do mycia naczyń!
Ja to bym wolała do seksu...
1234