Hurraaaa ! jest forum

Re: Hurraaaa ! jest forum

dziewczyna z perłami
Oj, Szuw_...zmieszane, wstrząśnięte, a piosenką dla Any powinien być "Biały stół" ( z płyty beata
                                                                                                                                                               teraz płynę)

Re: Hurraaaa ! jest forum

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Już go postawiłaś w niezręcznej sytuacji. Chciałabyś go Rebeliantko do mycia naczyń!
Ja to bym wolała do seksu...

:DD
Oj Perełko, mycie naczyń to preludium ;), to dopiero gra wstępna ;)))

Re: Hurraaaa ! jest forum

dziewczyna z perłami
Wiedziałam, że to strategia uwodzenia. Jestem pewna, że Szuw wystraszył się ciebie.

Re: Hurraaaa ! jest forum

Jola
dziewczyna z perłami napisał/a
Wiedziałam, że to strategia uwodzenia. Jestem pewna, że Szuw wystraszył się ciebie.

Oj tam, nasz Adminek nie jest taki strachliwy :)), choć w sumie go rozumiem, mam duży dom i kuchnia nie jedna :)):P

Ok, przestaję żartować bo zaraz mi się oberwie :)

Re: Hurraaaa ! jest forum

dziewczyna z perłami
Na początek możesz zaprosić go na weekend. Będzie miał swój pokój i kuchnię.

Re: Hurraaaa ! jest forum

Jola
dziewczyna z perłami napisał/a
Na początek możesz zaprosić go na weekend. Będzie miał swój pokój i kuchnię.

Perełko przestań, bo przez nasze żarty Adminek pewnie  już się ewakuuje na Marsa! :DD, a kto forum odremontuje?;))

Najlepiej zapraszam Was wszystkich, Ty, Ana i On Jeden :)))
Niczym Charlie i jego Aniołki! :P

Re: Hurraaaa ! jest forum

dziewczyna z perłami

Ok. Poczekamy z żartami. Niech remontuje.
1234