Hurraaaa ! jest forum

Re: Hurraaaa ! jest forum

dziewczyna z perłami
Szuwarek się nie odzywa. Trzeba sobie na niego zasłużyć.

Re: Hurraaaa ! jest forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Nie wierzę, że Ty też rzuciłaś czary na Szuwarka, żeby otworzył forum.
A mnie podczas awarii forum naszła przez chwilę taka myśl, że być może Lothar albo Kawusia rzucili jakiś czar lub urok na forum, który wywołał awarię...  A tutaj proszę — pojawiają się czary, żebym forum otworzył. To jak walka dobra ze złem albo białej i czarnej magii ;)

Re: Hurraaaa ! jest forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Szuwarek się nie odzywa. Trzeba sobie na niego zasłużyć.
Odzywa się, odzywa, tylko zapętlił się pomiędzy dwoma forami (a teraz jeszcze Any doszło), a niestety nie da się być wszędzie. Ktoś powinien szuwarkowi przemówić do rozumu, że ma postawić tylko na jedno forum i najlepiej na swoje ;)

Re: Hurraaaa ! jest forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-3
Ana napisał/a
Hurraaaa ! jest forum
Jakie piękne nogi na obrazku, to chyba jakaś stonoga
Też się  bardzo cieszę, że udało się odzyskać forum :)

Re: Hurraaaa ! jest forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Trójnóg! Genialne.

Re: Hurraaaa ! jest forum

Jola napisał/a
A tu oddajemy się ulubionej zabawie :)
Trzy piękne czarownice, zaczynam się naprawdę bać ;)

Re: Hurraaaa ! jest forum

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Szuwarek się nie odzywa. Trzeba sobie na niego zasłużyć.

Perełko, to Ty masz największy wpływ na Wodniczka :)), na nic moje czary, na nic Anuli entuzjazm (hurraaaa), dopiero na Twoje uwagi szybko zareagował :)

Re: Hurraaaa ! jest forum

szuw napisał/a
Trzy piękne czarownice, zaczynam się naprawdę bać ;)

Trochę Cię rozumiem, czasem z jedną Jędzą :)) trudno wytrzymać, ale trzymaj fason (nie bój się; ), i nie zapominaj o swoim forum, bo zaczniemy Cię nawiedzać! :P
1234