Idą Święta moi drodzy :) fajny czas :) uwielbiam :)

Idą Święta moi drodzy :) fajny czas :) uwielbiam :)

Ana.Mina

Ta muza jest nieoceniona, niesie marzenia, miłość, spotkania, dobro Swiąt :) Tego Wam życzę :)
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Idą Święta moi drodzy :) fajny czas :) uwielbiam :)

Przyłaszczka
Ale że już?
Dziękuję i wzajemnie.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Idą Święta moi drodzy :) fajny czas :) uwielbiam :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana.Mina
Ana.Mina napisał/a
Ta muza jest nieoceniona, niesie marzenia, miłość, spotkania, dobro Swiąt :) Tego Wam życzę :)
Dzięki za muzykę i życzenia, Pozdrówka :)

Re: Idą Święta moi drodzy :) fajny czas :) uwielbiam :)

Ana.Mina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Ale że już?
Dziękuję i wzajemnie.
Znajoma mówi, że Londyn jest już cały ubrany na Święta  też uważam, że to wcześnie:) No, ale Mikołaj idzie, ale jeszcze są niedługo Andrzejki przecież :))) Wczoraj wracałam z Wawy z córcią do Kraka i Kraków gdzieniegdzie w domach, blokach choinka już serio nie ściemniam :)))
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Idą Święta moi drodzy :) fajny czas :) uwielbiam :)

Ana.Mina
szuw napisał/a
Ana.Mina napisał/a
Ta muza jest nieoceniona, niesie marzenia, miłość, spotkania, dobro Swiąt :) Tego Wam życzę :)
Dzięki za muzykę i życzenia, Pozdrówka :)
Wzajemnie Łobuz :)
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Idą Święta moi drodzy :) fajny czas :) uwielbiam :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana.Mina
Dziś byłem na Starym Mieście w Wawie i już ubierają wszystko w świąteczne badziewia