Illuminatusie...

Re: Illuminatusie...

Lwiczka9
Projekcja u ciebie ma sie swietnie. Mozesz poczytac o moich ksiazkach i.podrozach w czelusciach internetu i w ten sposob zrekompensowac sobie swoje osiadle zycie przed komputerem zycie..W koncu tworze by innym zylo sie lepiej..Jola hmmm raczej sie przemieszcza a Ty ten jeden raz w Alpach na 3 dni...hmmmm...nie powala mnie..Wszystko przed Toba:))
Ps.Zejdz z nas..jeste ciezki...skup sie na Sylwii bo u niej sie sporo dzieje  co tam.my...szaraki forumowe..

Re: Illuminatusie...

Groszek
Chętnie bym poczytał o Twoich książkach albo nawet je same przeczytał ale musiałabyś podać tytuły, co jak rozumiem jest niemożliwe, bo mógłbym rozpocząć dybanie na Twój wianek, czy jak to się tam mówi...? :D
Kiedy napisałaś, że tworzysz, by innym żyło się lepiej, to od razu skojarzyło mi się z komunikatami "ministerstwa prawdy" (link na dole) :))) Nie daj się prosić, tylko podawaj tytuły książek - nie będę Cię molestował o autograf...:)
Nie wiem co u Sylwii, bo chyba pojechała na wakacje, a tutaj to ja odpisywałem Annie, która do mnie napisała, a to wy mnie jak zwykle brutalnie i wrogo zaatakowaliście...

Re: Illuminatusie...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Groszek
Groszek napisał/a
Jolu, to tylko kwestia Twojej optyki, niezbyt skomplikowanej.
Mogłabyś spokojnie zaśpiewać o sobie: w kiepskim świecie, kiepskie sprawy, marne życie i zabawy...
Ale to Twoja wina, masz po prostu to, na co zasłużyłaś - Twój świat jest szaro-bury i ogólnie smutny.
Inni ludzie radzą sobie z depresją, a Ty nie. Popatrz np. na Lwiczkę, też ma ciężki los ale ona przynajmniej rekompensuje sobie prozę życia, wymyślając niestworzone historie o swoich podróżach i życiowych dokonaniach. Czyli jeszcze się nie poddała i walczy.
A Ty co? nic... Usiłujesz grzebać ludziom w głowach ale się przecież na tym nie znasz.
Zacznij w końcu żyć, bo skiśniesz tu do reszty. Wcale nie trzeba mieć dużo pieniędzy, żeby życie było kolorowe.
Rozpocznij od małych kroczków...
Np. zamiast pić tę berbeluchę z przelewowej kawiarki, którą masz w kuchni, kup sobie ekspres ciśnieniowy, a jak Cię nie stać, to syp kawę do kubka i zalewaj wodą ale nie pij tego świństwa z dzbanka... To tylko pierwszy z brzegu przykład ale żeby gdzieś dojść, trzeba zacząć od jednego kroku...

PS.
Ta gumowa, nadmuchana lalka Kena z sexszopu, którą ciągniesz do jaskini, to co ma symbolizować?

Z kolei czytając ciebie można uznać iż "śpiewać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. ...czasem musi, bo się udusi. .."

Dokładnie jest z tobą, jesteś prosty i przewidywalny.
Jak ci ktoś podpadnie tworzysz nt tej osoby (ew jakiegoś zdarzenia, sytuacji  itpd., ad. polityki) prymitywne, oszczercze, pokrętne scenariusze poszerzając o fakty zależne od twojej wyobraźni i upodobań.

I to jest wariatkowo, twoja jak widać ulubiona przestrzeń, której wciąż ci mało.
Sądząc po upodobaniach jakie prezentujesz na forach, tworzysz ją wszędzie gdzie tylko się pojawiasz, nie tylko w internecie.

Jeszcze do niedawna odbierałam cię jako Maga ulubowanego w Chaosie.
Jednak po tym jaką atmosferę coraz częściej wprowadzasz na Atlandydzie i tutaj, widać wyraźnie, iż twoja rzeczywistość przedstawia się dużo prościej,  żałośniej.

Nie jesteś Magiem Chaosu, a raczej Napoleonem Psychiatryka, który jeśli nie stanowi twego najbliższego otoczenia, to z pewnością rozprzestrzenił się w twojej głowie.

Niestety, wskazuje na to wiele twoich wypowiedzi i oszołomski klimat jaki tworzysz wszędzie gdzie tylko się pojawiasz.

Re: Illuminatusie...

Groszek
Biedna Jola..., całymi latami, dniami i nocami atakuje różnych ludzi, wymyślając niestworzone historie i intrygi, w które próbuje ich uwikłać, oskarżając ich na podstawie wyssanych z palca spekulacji i wywołując w ten sposób awantury, podejrzenia i masę konfliktów, a sama, kiedy napisałem, że żyje w smutnym świecie, rozpadła się na drobne kawałki i uznała mnie za prostego i przewidywalnego ale jednak cesarza chorych psychicznie...:DDD
Masz cięższą deprechę niż myślałem...:)

Poza tym, pisanie do mnie tych twoich tradycyjnych głupawek, zupełnie nie działa i nie ma sensu, bo akurat ja, doskonale rozumiem i widzę absurdy, które tworzysz...
Wariat, z samej definicji, nie może być przewidywalny (i na pewno nie przez ciebie)... Gdybyś zajrzała do jakiegokolwiek słownika, to byś wiedziała, że synonimem wariactwa, jest właśnie nieprzewidywalność i postępowanie nieobliczalne i/lub bezsensowne...
Co ciekawe, nie rozumiesz też znaczenia słowa "prosty"...:)))

Jednym słowem, tradycyjnie klepiesz, co ci ślina na język przyniesie, skupiając się jedynie na dyskretnym (tylko w twoim mniemaniu) wmawianiu czytelnikom, rzekomych zalet i przenikliwości twojego umysłu oraz na nadymaniu swojego ego (też zupełnie bezpodstawnie :)

Re: Illuminatusie...

Groszek napisał/a
[...]

Niezależnie od wielkości elaboratu,  twoich chęci, fantazji i szemranych intencji, każdym swoim kolejnym wpisem (który ma na celu wybielenie i dowartościowanie siebie poprzez poniżenie każdej osoby, która Ci popadła), potwierdzasz tylko to co już na twój temat napisałam.

Re: Illuminatusie...

Groszek
*** Każdym swoim kolejnym wpisem (który ma na celu dowartościowanie siebie poprzez poniżenie każdej osoby, która Ci popadła), potwierdzasz tylko to co już na twój temat napisałam. ***

Nie Jolu. Ja tu wszedłem tylko po to, żeby odpisać Annie i po nic więcej...
To ty mnie zaatakowałaś, a cała nasza rozmowa, jest tego rezultatem...
Popatrz na wątek, to może zauważysz i zrozumiesz, że to ty jesteś agresorem i ty kolejny raz wywołałaś konflikt...

A że nie podoba ci się jego przebieg, to trudno, widocznie wcale nie jesteś taka dobra w przewidywaniu skutków różnych działań (nawet własnych)...

Re: Illuminatusie...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Projekcja u ciebie ma sie swietnie.

I głównie projekcja, niestety! :)
Sądząc po tym jakie wymyślne historyjki tworzy, z jaką łatwością wprowadza klimat nieporozumień i niezgody, wychodzi na to, że ta sfera owego jestestwa ma się dobrze szczegolnie, gdy oparta na fantazyjnych, niekończących się opowieściach "w zależności od zapału i okoliczności"!
Prawdziwy Koneser! :D

Podaj tytuły swoich produkcji, a będziesz miała hejt z wyprzedzeniem o kilka wcieleń! :D

[...]

Tak, tak... tym razem Groszku, okrutnicy Cię atakują, bo się na Ciebie uwzięli, ech...

Daj się lubić, nie twórz toksycznego klimatu wokół siebie, to i otoczenie przestanie być Tobie niemiłe.
12345 ... 9