Illuminatusie...

Re: Illuminatusie...

Anna.
Cześć Hieno, przecież Kapitan jest zalogowany, kto i jak mógłby zmanipulować jego wpis, Chyba technicznie jest to niewykonalne.

Re: Illuminatusie...

hiena
Bylam na watku s.o.s...przeczytaj sobie co napisala dygresja...rzeczywiscie tam ...
Pyta sie o Anne lub Ane...jest tez inny czas tu napisal  to po osmej godzinie...ale ja widzialam ten czas tu...teraz zostal zmieniony na 7 : 55??...

Re: Illuminatusie...

przerażona
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.

Re: Illuminatusie...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Dziękuję za informację, ale to jest jak jakieś szaleństwo...
Co Kapitan ma do mnie czy ktoś mógłby mieć do niego? Nie rozumiem. Jakieś pomylone bajki  ;-).

Re: Illuminatusie...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez przerażona
Nieee, to ja przepraszam za groszka -iluma. Smutno mu bez Darria, Joli... Loti go nie docenia...

Re: Illuminatusie...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez przerażona
Jak się robi emotkę z wytrzeszczomymi oczyma?
Ze mną NIKT się tu nie pobawi w intrygi, mnie to nie kręci.

Re: Illuminatusie...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Bez sensu, zupełnie bez sensu.
Niech każdy wypowiada się we własnym imieniu, bez względu na to co ma do powiedzenia.

Re: Illuminatusie...

przerażona
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek