Illuminatusie...

Re: Illuminatusie...

Ryo2
Jola napisał/a
Usuwać nie pytać! :)
Nie rozmawiam z Trollami, a ten jest wyjątkowo paskudny, brrr...

Wysyłaj na A4! ;), tam jest miejsce i siedlisko trolli, po co tu ma się męczyć.
Skróć jej cierpienia! :))
Żeby nam jeszcze w odpowiedzi zaczęłi słać "złote myśli" Lothara?

Re: Illuminatusie...

da®®io
widzieliscie na NA ten wątek Serenity o trollach-dla mnie on zaczyna wyglądać " niepokojąco " bo Ona szuka zaczepki

Re: Illuminatusie...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Cześć Ryo :-), taką mam nadzieję, zrobiliście się szybsi od rehabilitantów Glika ;-).
Cześć Anno ;)

Miej pewność.  Takie rzeczy będą fruwać stąd gdy tylko ktoś z opcją wywalania się znajdzie w sieci .  Postaramy się być jeszcze szybsi (choć tymi rehablitantami to zawiesiłaś wysoko poprzeczkę) ;))

Re: Illuminatusie...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hieno, tu trwa wojenka międzyforumowa spowodowana odmiennym światopoglądem, niby wszystko to bzdurne, ale jak widać budzi silne emocje i wszystkie chwyty mogą być stosowane.

Re: Illuminatusie...

widzieliscie na NA ten wątek Serenity o trollach-dla mnie on zaczyna wyglądać " niepokojąco " bo Ona szuka zaczepki
To zwykła dziecinada z jej strony Darek. Jak tam zechcesz kiedyś zajrzeć to wklej jej obrazki z łopatką i wiaderkiem ;)

Re: Illuminatusie...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Cześć Ryo :-), taką mam nadzieję, zrobiliście się szybsi od rehabilitantów Glika ;-).
Zbanowałem "Przerażaną", ponieważ zaczęła pomawiać i siać intrygi. Ostatnio pobłażanie takim trollom zostało wykorzystane do robienia ze mnie zoofilia. Przepraszam, jeśli popsułem Wam zabawę, ale postanowiłem być bezwzględny dla takich intrygantów

Re: Illuminatusie...

ja tam jako nielogowany nie moge wkleic obrazka bo tylko wejdzie link do wyswietlenia-mnie się nie podoba to, ze w tym watku wykorzystane są ze 3 moje propozycje na trolle kierowane do drapaka

[...]

Teoretycznie chyba możesz. tylko musiałbyś kod z tutejszego zalogowanego konta wklejać tam na nielogowanym. Osobiście tego nie testowałem nigdy ale chyba powinno zadziałać.  No ale kit z nią , Niech się wspina na kolejne Czomolungmy głupoty  , w sumie to A4 wiec mają swój "poziom" ;)