Illuminatusie...

Re: Illuminatusie...

Ryo2
Anna. napisał/a
Szczerze mówiąc ten temat tak mnie już wnerwia, że jak tylko tu się zadomowi, pójdę w cholerę, nie mam ochoty czytać tego samego przez lata.
Raczej nie zadomowi ;)

Re: Illuminatusie...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Oj, bedziecie mieli z nimi teraz robote... :))
Eetam , to rozrywka ;)

Re: Illuminatusie...

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
To niech wraca na A-4, tam ma swoich onetowych przesladowcow w calej krasie, ale ze wzgledu na poglady trzymaja chwilowa sztame. Dlatego tu syfi.

To było do przewidzenia Kapitanie, chęć wprowadzania zamętu mają "we krwi "! ;)
A Illuminatus nie bez powodu jest nazywany Magiem Chaosu.

W jednym z wątków Illum zapewnił, że nikt z A4 tu nie przyjdzie i my sami będziemy anonimowo podrabiać jego styl czy innych forumowiczów ...jednak ktoś się wyłamał, myślę, że Walkiria.
W sumie dla mnie nie jest ważne kto konkretnie, troll to troll, nie ma co mu nadawać imienia! ;)))

Re: Illuminatusie...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Nie wiem kim jest ta osoba i czy  lubi tam przebywac...widocznie jest dobrym obserwatorem?...

Re: Illuminatusie...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Hieno, mnie się nikt (dotąd) nigdzie nie włamał, w moich rzeczach grzebali jedynie ci, którzy nie powinni, a mianowicie bliscy.
Szczerze mówiąc ten temat tak mnie już wnerwia, że jak tylko tu się zadomowi, pójdę w cholerę, nie mam ochoty czytać tego samego przez lata.
Przestępstwa zgłasza się odpowiednim organom, a nie pieprzy o nich na forach, chyba, że są to fora prawne i szuka się porad. Wszystko inne jest bez sensu. Mnie nie kręci.
Widocznie od lat wszyscy prawnicy do ktorych sie "Ewka" podobno zwracala byli nia zdegustowani >;)

Re: Illuminatusie...

Ryo2 napisał/a
Brać się za sprzątanie czy też panie lub Ty chcecie się pobawić z syfiącym anonimem? ;)

PS: aacha , widzę że Szuw działa to sie nie mieszam :D

Usuwać nie pytać! :)
Nie rozmawiam z Trollami, a ten jest wyjątkowo paskudny, brrr...

Wysyłaj na A4! ;), tam jest miejsce i siedlisko trolli, po co tu ma się męczyć.
Skróć jej cierpienia! :))

Re: Illuminatusie...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Mnie tym bardziej...nigdy nie bylam zalogowana...ale dziwne to wszystko jakies...po
co I kto mialby takie numery robic?...jakis strasznie zawistny i nadety bufon!...jakos
nie przychodzi mi do glowy...zeby kobieta tak manipulowala...

Re: Illuminatusie...

Anna.
Raczej nie zadomowi ;)

Cześć Ryo :-), taką mam nadzieję, zrobiliście się szybsi od rehabilitantów Glika ;-).