Illuminatusie...

Re: Illuminatusie...

Jola
Kpt.Wojtek napisał/a
Nieee, to ja przepraszam za groszka -iluma. Smutno mu bez Darria, Joli... Loti go nie docenia...

Ha ha, oj smutno, tym bardziej, że tu mu się ukróciło, bo wszystko ląduje w koszu, albo odrazu w eter.
No prawie współczuję! :D

PS.
Widzę, że nie tyle co "przerażony", a tchórzliwy trolloanonimek coś tam bełkocze!  ;)))

Re: Illuminatusie...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez przerażona
przerażona napisał/a
Nie widzisz pontoniarzu, że robisz się coraz bardziej żałosny? Mam powklejać posty Illuma , z których powyciągaliście poszczególne zdania, zeby go podrobić jako niby Groszek?
To co robicie jest chore.
Czesc popierniczona od zarania onetu do dzis i na wieki wiekow...

Re: Illuminatusie...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Nie wiem o co tu chodzi?...nie podoba mi sie to...nie wiem czy czytalas?...ta osoba...
twierdzi ze to sa ludzie z onetu?... powlamywali sie na konta poprzez poczte maila...
I wtedy mozna takie rzeczy robic...

Re: Illuminatusie...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kapitanie...o ktorej godzinie poslales to przepraszam?...

Re: Illuminatusie...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Nie wiem o co tu chodzi?...nie podoba mi sie to...nie wiem czy czytalas?...ta osoba...
twierdzi ze to sa ludzie z onetu?... powlamywali sie na konta poprzez poczte maila...
I wtedy mozna takie rzeczy robic...
To niech wraca na A-4, tam ma swoich onetowych przesladowcow w calej krasie, ale ze wzgledu na poglady trzymaja chwilowa sztame. Dlatego tu syfi.

Re: Illuminatusie...

Ryo2
Kpt.Wojtek napisał/a
To niech wraca na A-4, tam ma swoich onetowych przesladowcow w calej krasie, ale ze wzgledu na poglady trzymaja chwilowa sztame. Dlatego tu syfi.
Brać się za sprzątanie czy też panie lub Ty chcecie się pobawić z syfiącym anonimem? ;)

PS: aacha , widzę że Szuw działa to sie nie mieszam :D

Re: Illuminatusie...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hieno, mnie się nikt (dotąd) nigdzie nie włamał, w moich rzeczach grzebali jedynie ci, którzy nie powinni, a mianowicie bliscy.
Szczerze mówiąc ten temat tak mnie już wnerwia, że jak tylko tu się zadomowi, pójdę w cholerę, nie mam ochoty czytać tego samego przez lata.
Przestępstwa zgłasza się odpowiednim organom, a nie pieprzy o nich na forach, chyba, że są to fora prawne i szuka się porad. Wszystko inne jest bez sensu. Mnie nie kręci.

Re: Illuminatusie...

Oj, bedziecie mieli z nimi teraz robote... :))