Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Jak według Słowaków walczyć ze stresem podczas kwarantanny:

Re: Jak według Słowaków walczyć ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
hej szuw, cos nie weszło, i nie wiem co takiego wymyslili Słowacy

Re: Jak według Słowaków walczyć ze stresem podczas kwarantanny:

hej szuw, cos nie weszło, i nie wiem co takiego wymyslili Słowacy
Cześć Dario, u mnie powyższy film działa bezproblemowo — sprawdziłem na laptopie i na smartfonie.

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

"Policjanci tańczą "Y.M.C.A" dzieciom w kwarantannie"

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

da®®io
mimo, ze kwarantanne domową odbieramy jako dolegliwe dla psychiki odoosobnienie to ta ponizsza grafika pokazuje, ze to ma sens i że stanowi podstawowy srodek ograniczający rozprzestrzenianie sie koronowirusa

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Sputnik phone
W mojej ocenie to całkiem niezły przepis.

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Sputnik phone
No dobra. Spoko incjatywa ale trochę miałkie to było... Wiem, że mogę spotkać się z falą zjePPki no ale trudno! Tak! Mundur zobowiązuje, niestety!  Sam byłem mundurowym (zielonym) i w momencie zagrożenia nie pajacujemy. Co innego jakby tam w bloku bomba eksplodowała to można pocieszać bombelki. Nie wiem kto z Was służył w armii ale we własnym gronie owszem można :) Mam nadzieję, że zostałem dobrze zrozumiany :) https://m.youtube.com/watch?v=yfNX1kpF95Q&feature=youtu.be

Re: Jak radzić sobie ze stresem podczas kwarantanny:

Transformacja trwa...
Słuchać profesjonalistów:
"Media Narodowe"- "Koronowirus pokonany? Pacjenci wracają do zdrowia po 6-ciu dniach leczenia/dr W.Golonka.
W takim razie nie jest to grypopodobne.
12345