Jakie u Was warunki meteo?

sputnik
U mnie na Okęciu temp. -18,2 Celsjusza, wiatr 2 węzły, ciśn. 1028 hPa, wilgotność 83,9% (?) i totalny smog, że nie idzie oddychać normalnie. Pozdrawiam Was ciepło i miłego dziona :) Muzyczka! https://youtu.be/LQ0AFriC7ZM

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Honey
Silny mróz 3 stopnia:
IMGW-PIB OSTRZEGA małopolskie, mróz od wieczora 07.01 do rana 08.01, temperatura w nocy od -30°C do -25°C, lokalnie spadki do -34°C.

Małopolska - subregion południowy.
Prognozuje się temperaturę minimalną w nocy od -30°C do -25°C. Lokalnie w dolinach górskich spadek do -34°C. Wiatr o średniej prędkości do 5 km/h.

Pozdrawiam cieplutko :)
///////////////////////////////

Re: Jakie u Was warunki meteo?

sputnik
Hej! Podejrzewam, że odczuwalna jeszcze niższa :/ A jak tam sytuacja smogowa? Mimo, że jestem podpięty do sieci ciepłowniczej to jakby sąsiedzi palili węglem w piecach. Przez zamknięte okno wdziera się smog i czuję się normalnie uwędzony. I pozdrawiam serdecznie :)

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Honey
Temperatura odczuwalna jest/była wczoraj dla mnie nie do przyjęcia,przenikliwe zimno anulowało mój zamiar dłuższego spaceru :) Smog,hmm w mieszkaniu dało się wyczuć swąd jakby palonych kabli,niepokojące zjawisko.
Dzisiaj termometr wskazuje -25st C.
///////////////////////////////

Re: Jakie u Was warunki meteo?

sputnik
U mnie też jak w wędzarni :/ Wczoraj wybrałem się na godzinny spacer obserwować wschód Słońca nad Wisłę i po powrocie siedziałem pod kocem trzęsąc się drugą godzinę :) Przesyłam foto ale coś jest nie tak i trzeba oczy przestawić o 90 stopni :) Wszystko parowało takie creepy :) http://tiny.pl/gd5q7

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Re: Jakie u Was warunki meteo?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey

Re: Jakie u Was warunki meteo?

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Więc określając warunki atmosferyczne PIŹDZI JAK ZA CARA MIKOŁAJA hm... tylko że u nas żaden Car nie rządził więc inaczej JAK ZA KAISERA WILUSIA    :))) Wczoraj MINUS 27 !!!!  dziś Afryka :) MINUS 25 BIEGUN ZIMNA KATOWICE :))) no nie akurat w Kielcach jest zimniej 27 więc jak na dworcu w kieleckim :))))))
1234