Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

dziewczyna w perłowej sukience
Piszę, co myślę, a Szuw napisze albo nie, co on myśli.
Serenity to jest tak przejrzyste...Mnie byłoby co najmniej przykro, gdyby moi przyjaciele tak nagle odpłynęli, aby się odrodzić w innym miejscu.

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Wspomnienie

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

dziewczyna w perłowej sukience
Serenity, Szuw pewnie po przyjacielsku będzie reklamował "atlantydę".

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Wspomnienie

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
dziewczyna w perłowej sukience napisał/a
Serenity, zdradziłaś Szuwarka!

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Wspomnienie

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
Wzajemnie, Szuwarku:)
A co się to porobiło? Gdzie są wszyscy?
Obiecywałeś zdobywanie gór niższych i wyższych:) To już koniec?
Rozalko, tak jak wspomniałem — nie mam czasu na forum i muszę się z niego jakoś wykręcić — a zdobywanie gór, o którym pisałem, jest właśnie ściśle związane z wykręceniem się od forum. Spróbujesz zgadnąć, o co mi chodziło z tym zdobywaniem szczytów? :)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
dziewczyna w perłowej sukience napisał/a
Może byliśmy zajęci? (przepraszam, że piszę tak ogólnie). Szuw powziął decyzję, ale wczoraj zmienił nazwę forum.
Serenity, zdradziłaś Szuwarka!
Ja podziwiam ludzi, którzy mają cały czas pisać i pisać. W sumie to chętnie bym sobie popisał — lecz zwykle nie mam czasu, a jak już mam czas, to oczy mi się zamykają ze zmęczenia i wpadam nosem w klawiaturę.