Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

rozalka
Dziękuję, Sylwia:) Bardzo Ci dziękuję za zaproszenie:)
Noszę się od dawna z zamiarem pożegnania się z Wami i tak sobie pomyślałam, że może to dobry czas, że nie będę już się przenosić gdzie indziej. Przeszłam długą drogę, która tu się kończy. Nie podjęłam jeszcze ostatecznej decyzji, ale skłaniam się ku temu coraz bardziej.

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Wspomnienie

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
Rozumiem Twoją decyzję, bo jestem w stanie sobie wyobrazić, jak mogą męczyć wszelkie pretensje o sposób prowadzenia forum albo np. o zmianę obrazka:) Prośby, żeby coś zmienić, żeby stwarzać regulamin, tego banować, inni, żeby nie banować, usuwać, nie usuwać. Też nie miałabym do tego serca:) O czasie nie wspomnę:)

Ale jeśli mogłabym jeszcze przeżyć wiosnę na tym forum, to byłabym wdzięczna:) I nie chodzi mi o przedłużenie jego bytności, tylko o wiosnę zimą:)

A co do zgadywania:) Nie wiem, czy mnie jesteś w stanie zrozumieć, ale ja już tak bardzo bym nie chciała zgadywać. Pragnę mieć jasne, przejrzyste sytuacje.
Dzięki Rozalko za zrozumienie — powody, które wymieniłaś, też miały jakiś wpływ, ale najbardziej chodzi o czas, który mi forum zabiera i wyciska jak sokowirówka warzywa i owoce.

A z tymi górami, to chodziło mi o to, że żeby wejść na nowy szczyt, trzeba najpierw zejść ze starego. Pisanie na forach Onetu itp. to górka, którą już zdobyłem, wyżej już tutaj nie wejdę, pora zejść i wejść na kolejną — mniejszą lub większą.

PS. Ok, idę poszukać w książce kucharskiej jakiegoś przepisu na forumową wiosnę  :)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

rozalka
A się rozgadałeś o tych górkach:) A konkrety jakieś w sprawie planów na przyszłość?:)
Za wiosnę z góry dziękuję:) Dzisiaj Dzień Świstaka:)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Dziękuję, Sylwia:)

[...]

Zastanawiam się nad Bractwem Serca Jezusowego lub Stowarzyszeniem Misji Afrykańskich. A tak poważniej, to w przyszłości zamierzam wszystkich miło wspominać :)