Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Serenity napisał/a
Zaraz mi tu odpowiadaj, czy to, co pisze Perełka jest prawdą?!;)
Perełka zawsze pisze prawdę i tylko prawdę.

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Wspomnienie

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
dziewczyna w perłowej sukience napisał/a
Piszę, co myślę, a Szuw napisze albo nie, co on myśli.
Serenity to jest tak przejrzyste...Mnie byłoby co najmniej przykro, gdyby moi przyjaciele tak nagle odpłynęli, aby się odrodzić w innym miejscu.
Dziewczyno, dzięki za wsparcie (fajna z Ciebie dziewczyna), pewnie w jakiejś części masz rację, ale nie popadajmy w skrajności. Zdaję sobie sprawę z niezręcznej sytuacji, której chyba też jestem autorem (decyzja o wyłączeniu forum). Nie mam do nikogo pretensji o przejście na forum Sylwii — przecież to był też mój pomysł (i moja propozycja platformy forumowej), więc czuję się po trochu jego ojcem chrzestnym.

PS. Podziwiam też odwagę Sylwii w promowaniu swojego forum, osobiście byłem pod tym względem bardziej skromny i odważyłem się jedynie dodać link do swojego profilu na Onecie.  Nigdy nikogo nie zapraszałem specjalnie na forum. No, ale do odważnych świat należy

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

dziewczyna w perłowej sukience
Żeby zwyciężyło dobro nie będę się spierać.

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

dziewczyna w perłowej sukience napisał/a
Żeby zwyciężyło dobro nie będę się spierać.
Fajne słowa, chyba też częściej powinienem się ich trzymać — zapiszę je sobie.

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Mądrala!
A tak odnośnie do forum Nable, to naszła mnie taka myśl, że gdyby każdy założył sobie takie forum, to mogłyby one pełnić taką funkcję, jak dawne księgi gości na Onecie ;)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Wspomnienie

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

rozalka
Rozumiem Twoją decyzję, bo jestem w stanie sobie wyobrazić, jak mogą męczyć wszelkie pretensje o sposób prowadzenia forum albo np. o zmianę obrazka:) Prośby, żeby coś zmienić, żeby stwarzać regulamin, tego banować, inni, żeby nie banować, usuwać, nie usuwać. Też nie miałabym do tego serca:) O czasie nie wspomnę:)

Ale jeśli mogłabym jeszcze przeżyć wiosnę na tym forum, to byłabym wdzięczna:) I nie chodzi mi o przedłużenie jego bytności, tylko o wiosnę zimą:)

A co do zgadywania:) Nie wiem, czy mnie jesteś w stanie zrozumieć, ale ja już tak bardzo bym nie chciała zgadywać. Pragnę mieć jasne, przejrzyste sytuacje.
12345