Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

Darku, opowiem, jak będę! :)

Może w przyszły week, ale w takie tłumy to ja się nie pcham.
W Gdańsku unikałam skutecznie Jarmarku Dominikańkiego, a to co w Monachium, rety, rety...
Nie przeczę, że kiedyś nastrój i mi się udzielił :))), niemniej od tamtego czasu do namiotu nawet nie myślę by wejść! :DD

W tym roku raczej głównie wspólne zdjęcie ze znajomymi na kufelku, kolejny do kolekcji...
A potem, jak się komuś spodoba to i tak oddam.
Chociaż ten może zatrzymam.
Zobaczy się ...;))

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

Póki co w TV relacjonują, ochrona podobno szczelniejsza, w sumie nie wiem czy to nie ryzyko.
Bez ciśnienia w tym roku.

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

Może jeszcze nabiorę entuzjazmu! :)

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

da®®io
widzę, że to kolorowa i huczna zabawa, ale dziwne że piwo wtedy jest tak drogie bo zgodnie z logiką marketingową to jest bawarski festiwal piwa i podczas niego napitek ten powinien być promocyjny za symboliczne euro

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

da®®io
10 kufli piwa na jeden kurs to chyba podstawowa umiejętność kelnerek roznoszących piwo na "Oktoberze"

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

da®®io
wyraźnie kombinują na tym nalewaniu piwa - piwo do ¾ kufla z wysoką pianką a płaci się jak za cały
123