Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

I do ludzi! Wczoraj najazd gosci nad morze:)) Bylo przepieknie! tak jak mowilismy rok temu-jeszcze bedzie wspaniale!  I jest! Pozkazuje co sie tu dzialo tydzien temu,wow! Lubicie morsowac?:)
https://www.youtube.com/watch?v=KRrEAspj0u0&t=151s
PS.sama dostałam skierowanie do Buska Zdroju do sanatorium ..w marcu..:))Yyyyy...jednak nie pasuje mi siedzenie w pokoju ,żarcie pod drzwi ,zero wycieczek i towarzystwa , ..Tylko zabiegow mi zal,bo solanki i siarki busko-soleckie sa swietne..Na szczescie mozna zrezygnowac bez konsekwencji...I..czekac na lepsze czasy:)))Co sie odwlecze:))))

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Sputnik
Morsowałem w Sopocie i Kołobrzegu w październiku i było pusto.  Dziękuję! Zimno się robi od samego patrzenia 😎 Wszystko rozumiem ale swoją drogą po co te tłumy? https://podroze.gazeta.pl/podroze/7,114158,26815581,na-sniezce-jak-w-mrowisku-tlumy-w-sopocie-nasze-spoleczenstwo.html#s=BoxOpMT

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
A'propos Mielna i innych deptaków to tęskno troszeczkę za budami 😎 Kiedyś podobny numer odstawiliśmy 🤭 https://youtu.be/9fnHfzKpo2g

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

MaryLou
Budy to budy...Klimacik maja..I ta muza...

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Tak, wreszcie wiosna! Nawet u nas na forum zaświeciło słoneczko.
🦋🦋🦋

Re: Kochani!Wiosna radosna! czas zdjac czapki:)))

MaryLou
Fajnie sie kreci w kółko to nasze sloneczko:)

[...]

DDDDDDD Mam nadzieje,ze nie przeniósl nam covida:))))) Dobrej niedzielki Krzys:)
123