Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Kawusia
Lothar. napisał/a
Buddyści są mało dogmatyczni :) Budda powiedział że jak ci przeszkadza Budda w rozwoju  to pluń na Buddę. Wyobraź sobie że ktoś u nas by plunął na krzyż? I tu jest różnica >;) A złocenia są w wielu świątyniach bo ludzie prości kojarzą bogactwo i dostatek z bogiem >;)
Nie słyszałam tego,wydaje mi się to nie prawdopodobne, bo zbyt wielką wagę przywiązują do jego świętości.Nawet do świątyni nie możesz wejść nie odpowiednio ubrany.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Lothar dzisiaj wytłumaczył, że taka osoba wg. własnego widzimisię daje błogosławieństwo, albo przekleństwo.
Trzeba było iść do zakonu i przećwiczyć temat, a nie ludziom mieszać w życiu. Niezrealizowane kapłaństwo jest szaleństwem.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Wykorzystujesz to, co wcześniej napisałam w odniesieniu do ciebie. Jak ktoś to zrobi (odniesie) do trzech razy w warunkach poszukiwań, jest ciekawe, ale jak robi to trzy lata, dla każdego, jest niestrawne.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
To nie są pouczenia. To jest moje zdanie na ten temat. Nie rozumiesz czym jest narzucanie własnego zdania a wyrażanie własnego zdania.
Nie wykorzystuj tego, co kiedyś pisałam o snach, bo to niczego ci nie da. Jest różnica, kiedy człowiek śni i to jest jego rozwój, a co innego, kiedy jest medium dla energii przestrzeni, w której się znajduje. To nie oglądanie siebie w lustrze, a wyglądanie przez okno na ciebie, ciebie, ciebie...

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Robisz tak jak Iluminatus, który niósł złą magię. To był ten "kosmos", a nie jakieś romantyczne połówki, na które załapała się Ana.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Pamiętacie słownictwo z "Marsa': Quwa...kaman...gra-ma-ty-ka...won...krutoy..." Ta osoba robiła ataki energetyczne z przekazem gwałtu. To zdegustowana?
123456