Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
 Dla czarnych koszulek, które mnie nienawidzą: "Mów mi mistrzu"Doda w Casablance.
Może to zajrzą.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Dziękuję za wstawienie filmu.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Nikogo nie oskarżyłam, poza wojtkiem, który kilka razy rzucał. Napisałam o swoich odczuciach i spostrzeżeniach. Kawusiu, żyjemy w świecie fal i strun...nie tylko w rzeczywistości.
Jeżeli chodzi o Ciebie i Wojtka to czuję zazdrość od niego co do Twojej osoby,chm już ty powinnaś wiedzieć co o tym myśleć ,to nie są moje sprawy,i nie myślę się w to mieszać.A wiesz że zazdrość to raczej negatywne uczucie ,więc może dlatego to tak odbierasz.Ja bym się zastanowiła z czego to wynika?W zasadzie wszyscy mamy od czasu do czasu negatywne odczucia ,ale to nie znaczy ze jesteśmy żli.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Dziękuję za wstawienie filmu.
Nie ma za co, Pozdrawiam :)

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
A może zdolności telepatyczne wykluczają czynnik niewiedzy? Magie są robione intencjonalne w skupionej energii, często z wykorzystaniem odpowiedniego ołtarza czy akcesoriów.  Kiedy ktoś robi taka magię do innego otwiera portal telepatyczny.
Ktoś wyczulony albo jasnowidz odbierze przekaz jak pocztę.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Kawusia
[...]
Tak ale jednak trzeba zrozumieć że religie oddalają od Boga ,a nie przybliżają.Czysty umysł jest bardziej chłonny na działanie telepatyczne.Co do tych akcesoriów nie jestem przekonana czy są potrzebne.Nie neguję bo się na tym zwyczajnie nie znam.Same te "ołtarzyki"jakoś mi się żle kojarzą.Może dlatego ze nazwa została zaczerpnięta z religii.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.