Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Kawusia
Czasem kiedy nie odbiorę telefonu to dusze zmarłe przynoszą mi wiadomość,najczęściej we śnie.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Wygląda na to, że mam problem z czarną magią. Od jakiegoś czasu we śnie(?) słyszę jak jakiś facet (nie znam go i jego energii, a mam świetną pamięć sensoryczną) mówi, że mam go słuchać i będzie miał wpływ na moją wolę. Takie błyski jak przy jasnowidzeniu i czuję energię. Kiedyś widziałam dokładnie twarz faceta.  Czasami energia koło mnie się robiła zimna jak lód. Są też przekazy choroby i śmierci. Przecież jestem medium to wiem kiedy co płynie i skąd. "Kara i mord"
I wulgaryzmy. To tak jak Wojtuś obiecuje.
Facet w średnim wieku, krótko obcięte włosy, starannie. Coś jak wybrzuszenie drobne koło ust, ale nie brodawka. Nienawiść na twarzy.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Kawusia
dziewczyna z perłami napisał/a
[...]
Perełko może to nie on,wiesz ze czasem lubią sie obce byty podpinać?

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Może...ale zapamiętam go. Zło.
A co ty na to jak leci wstęga wulgaryzmów i słów, które potem na magia -marsie można było odnaleźć w dużej ilości u kogoś, kto się nie podpisywał? Nawet całe frazy słowne?
Czujesz energię, która do ciebie płynie? Tak jak bioterapeuci?

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Ruch energii, ciepłotę, gęstość? Siłę przekazu?

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Lekceważyłam to, albo gadałam, żeby słyszeć siebie, albo odpychałam w stylu "niech się odwróci i do ciebie wróci".
Ale przy obietnicach Lotharowych klątwy kolejnej postanowiłam napisać .

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
[...]
To zależy czy jestem skupiona czy nie.Energię odbieram zawsze ,ale nie zawsze wiem z jakiego żródła wypływa.Jezeli trol na forum pisał ,aby pisać i nie wkładał emocji to nawet z obrażliwych słów nie odbieram energii.Perełko chłód oznacza obecność dusz,których obecność tak odczuwamy.Natomiast co do tego odbioru to czuję tu pozytywną energię od niektórych osób.Między innymi do tych osób należy Wojtek,a to że czegoś nie piszę to nie znaczy ze nie wiem kto mnie nie lubi he he .Po prostu nic na siłę ,każdy ma swoje odczucia.Pozdrawiam.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Nikogo nie oskarżyłam, poza wojtkiem, który kilka razy rzucał. Napisałam o swoich odczuciach i spostrzeżeniach. Kawusiu, żyjemy w świecie fal i strun...nie tylko w rzeczywistości.
123456