Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Ten post był aktualizowany .
(program Joanny Wiśniewskiej)

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

sputnik
A nie ma odcieni szarości? :)

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Jest o tym w programie. Autorka mówi, że to magia powiązana z duchami i bytami.
Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Do dzisiaj.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

sputnik
Ok. Obejrzę bo dobrze jej z oczu patrzy :)

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

dziewczyna z perłami
Też tak uważam.
Oglądałam program, w którym występuje z facetem. To dopiero magia! Lśniła. Nie powinna się marnować.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
(program Joanny Wiśniewskiej)
Magia brązowa dla zwierząt/
Magia zielona przyrody
Magia czarna ograniczanie woli ludzi
Magia biała pomagamy nie ograniczając woli
Magia Ludowa np.szeptuchy
Powiem tak babeczka fajnie to tłumaczy,nawet jeśli wszystko to wiemy to można się zawsze czegoś dowiedzieć.Mówi o ważnej rzeczy po co komuś szkodzić magią,i narażać się na problemy karmiczne skoro można wyczarować sobie szczeście.Mogę mieć tylko nadzieje ze wszystkie wiedżmy zdają sobie z tego sprawę.

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Mój Przyjaciel zadzwonił więc na raty oglądałem. Napiszę ciekawostkę, że znamy się od urodzenia i zawsze wiem kiedy zadzwoni. Kiedyś miałem krytyczną sytuację na drodze, że nie byłoby co ze mnie zbierać i wszyscy moi Bliscy zadzwonili czy wszystko u mnie w porządku. Nadmienię, że nie dzwonili przez tydzień a po tym incydencie telefony się urywały :) Innymi słowy -bądźmy dla siebie życzliwi :) Salut!

Re: Kolory w magii. Magia biała a magia czarna.

Kawusia
sputnik napisał/a
[...]
Ściągacie się myślami ,to telepatia,każdy tak ma.Najbardziej bratnie dusze.Potrafią przesyłać sobie obawy ,radość w myślach,ty odbierasz to jak telefon i wiesz że coś jest nie tak ,lub ta osoba przeżywa szczęście.
1234 ... 6