Krążą plotki na atlantydzie, że...

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Jola
Kpt.Wojtek napisał/a
Tak, tylko u WWojtka z ta piekielna namietnoscia nie musi, a nawet nie chodzi o seks "czego wydaje sie potrzebuje Ana" . Ba... nawet zdecydowanie nie chodzi o kobiete >:)))

O losie, pomyślałam o zjawach, jakie spotyka w lesie! :), widać głębszych doznań potrzebuje...

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Wrzucał namiętno - piekielne kawałki jak się kochał w Brunetce007. No cóż fajna dziewczyna z oczu i zainteresowania zmieniły się na...duchowe

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Kpt.Wojtek
dziewczyna z perłami napisał/a
Wrzucał namiętno - piekielne kawałki jak się kochał w Brunetce007. No cóż fajna dziewczyna z oczu i zainteresowania zmieniły się na...duchowe
:)) "krowa,ktora duzo ryczy malo mleka daje". Starosc nie radosc a niebieskie tabletki nie na kieszen kazdego "przedsiebiorcy" >;))

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-4
Moze i perelko,wartosc swa zna i ma. Ale co z tego. Jest sama jak palec. Myslisz,ze wszystko jest ok. ze nic nie szwankuje? taka gwiazda?..niestety...jednego dnia....Nie umie zyc. Rozumiem dziewcyzny,kobiety ktore sa same i sie z tym godza. Ana najwyrazniej nie umie sie pogodzic z tym faktem. I cierpi. zal mi jej.zwyczajnie. Mysle,ze to co robi z meżczyzn,czyli szmaty jest tym co nie pozwala jej go odnalezc...

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
 Krążą plotki na atlantydzie, że.. ta "wojna" miedzy Tobą Szuwarku, a Iluminatkiem jest o Anę Trojankę.
No co Ty Dziewczyno? Plotki na "Nowej Atlantydzie"? Przecież "Nowa Atlantyda", to jest forum bez plotek, a nie żaden jakiś tam "Pudelek" czy "Bagno utopka"? Tak głosi przynajmniej oficjalna, prorządowa, atlantydzka wersja

Ale ok, dementuję oficjalnie te doniesienia. Z mojej strony jest to tylko starcie się z całkowicie odmiennymi poglądami (politycznymi i ogólnie z innym światopoglądem niż mój). Przeciwstawianie się też prowokacjom, przekłamaniom itp. Nie szukałbym tutaj na siłę skandalu towarzysko-obyczajowego oraz Trojanki...

A jakimi powodami kieruje się strona z przeciwnej linii frontu, to tego nie wiem, ale być może właśnie takimi powodami, jakie przytoczyłaś...

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-4
Bestyijaஇڿڰۣ— napisał/a
JT napisał/a
Bzdura! Gdyby Ana byla  cos warta,to juz dawno w realu stalaby sie obiektem zainteresowanie jakiegos faceta.A tak,siedzi to biedactwo na forum,albo oglada te swoje romansidla i zaciska nogi jak Izabella Krzan z kola fortuny.
Nooo co Ty Szuwarku nie powiesz :))) a ty biedaku siedzisz jeszcze dłużej niż ja na forum i podniecasz się panienkami ze stron xxx - pamiętasz kiedyś przez przypadek sam to wkleiłeś gdzieś na forum :))))) ech te twoje screeeny :))))
Szuwarku? Sprawdź lepiej, czy tego nie napisał Twój Illuminatus, bo wydaje mi się, że to on lubi tak przestawiać znaki interpunkcyjne dla zmylenia przeciwnika? Jeśli chciałbym Ci coś podobnego napisać, to zrobiłbym to zalogowany, ale ten tekst i tak nie jest w moim stylu. A Twój komentarz obrazuje, jak słabo mnie znasz...

Ja uważam, że mimo wszystko jesteś "coś warta" np. potrafisz kochać na zabój, być oddaną i poświęcić się dla osoby, którą obdarzasz miłością. Jesteś w stanie ślepo jej bronić i nie dostrzegać negatywnych cech. I jeśli trafiłabyś na uczciwego faceta, który potrafiłby to docenić (a nie wykorzystywać), to mógłby mieć z Tobą jak u pana Boga za piecem. Z drugiej strony, nie można też wykluczyć, że po osiągnięciu celu (np. po zaobrączkowaniu, zdobyciu obiektu itp.) przekształcasz się w krwiożerczą modliszkę i codziennie zjadasz po kawałku swój obiekt miłości... Czy mało jest takich dowcipów o kobietach lubiących mieć faceta pod pantoflem, znęcających się nad nim psychicznie i fizycznie... ?

Bestyijaஇڿڰۣ— napisał/a
i podniecasz się panienkami ze stron xxx
Podniecam się panienkami ze stron xxx? Wkleiłem przez przypadek na forum? Nie przypominam sobie, ale jeśli coś wklejam na forum, to nie przez przypadek. Jeśli wkleiłem na forum panienki ze strony xxx, to widocznie miałem w tym jakiś cel i powód (np. żart itp.). Ja bardzo rzadko robię coś przez przypadek...

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Ale  z was robi wariatów Ana nie nadaje się do nikogo z mżczyzn bo ma "uczulenie " .Tak głupi jesteście wszyscy ?

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Inteligentni głupcy , ale ma Ana tutaj  " wyżerkę " :)
123456 ... 11