Krążą plotki na atlantydzie, że...

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Kiedyś doceniałem Szuw za analityczny sposób myślenia , był bezbłedny .Osobiscie go nie lubię bo to zły człowiek , ale tej umiejętności nie sposób jest  nie docenić .Teraz stracił wszystko , nawet sposób rozumowania, albo udaje , że nic nie rozumie.Ale to już jest jego problem i Wasz .Najbardziej w  świecie nie cierpię zakłamania .Kłaniam się uniżenie :) I pozdrowienia dla Wenus zostawiam :)))

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
A dlaczego to Ana nie nadaje się dla żadnego mężczyzny? Ty to jasnowidz jesteś czy kolejny, który książkę pisze.  Co to znaczy ma "uczulenie " ?? Większych bzdur nie czytałam :)))) co to znaczy że ma "wyzerke" to jakaś modliszka? Czego to się człowiek na swój temat dowiaduje, ludzie to maja fantazje, a ja grzeczna, ułożona kobietka jestem.

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Nie muszę być jasnowidzem , znam takie typy kobiet.Już odpowiedziałas , ze byłem bezbłedny w ocenie ciebie , dzięki za informację . Kobiety są naprawdę nieskomplikowane , tylko coś trzeba o nich wiedzieć .Nudzisz mnie sorry :)

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Ana
Bardzo ciekawe rzeczy opowiadasz, i jak zwykle wkładasz w moje usta swoje wymysły jak wyżej. Snij dalej, i twórz dyrdymaly na mój temat, tyle ci pozostało. Powyższy post utwierdza w całej rozciągłości, ze masz urojenia na moim punkcie. Zażyj coś, bo źle z tobą.

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
X napisał/a
[...]
Odezwał się "dobry" człowiek, który wchodzi na forum pod anonimowym nickiem... I dla którego anonimowe wydawanie ocen jest tak proste i normalne niczym mrugnięcie okiem.
Dla tego "dobrego" i umiejącego "analitycznie" myśleć człowieka, to nie żaden problem napisać o kimś, że jest złym człowiekiem, że nie potrafi już analitycznie myśleć, dodając jeszcze "nie lubię zakłamania"... Ale już dodać jakieś chociaż krótkie, analityczne uzasadnienie swoich anonimowych, tchórzliwych ocen, to już przerasta jego możliwości intelektualne. Przerasta to również jego ludzką dobroć, która jest u niego do tego stopnia silna, mocna, potężna i wielka, że o mały włos nie przepali mu aureoli nad jego anonimową głową...

Powiedzmy, że nie wiem, kim jesteś i co sobą prezentujesz pod rozpoznawalnym nickiem, ale sądząc po Twojej anonimowej wstydliwości, oraz po tym, że nawet próbujesz zmieniać swój styl pisowni (poprzez stawianie znaków interpunkcyjnych w różnych dziwnych miejscach. to najlepiej o Twojej uczciwości, wiarygodności i dobrych zamiarach nie świadczy.

Skoro najbardziej w świecie nie cierpisz zakłamania, to dlaczego wstydzisz podpisać się rozpoznawalnym nickiem i nawet znaki interpunkcyjne stawiasz źle, żeby zakłamać swój rozpoznawalny, forumowy nick?

Komentarz właściwie powinien zostać przeniesiony do kosza, ponieważ jest anonimową oceną użytkownika, bez podania jakiegokolwiek uzasadnienia tej oceny. Uważasz, że jestem złym człowiekiem? Napisz, dlaczego tak uważasz, podpisz się rozpoznawalnym nickiem.

Jeśli chcesz w taki sposób oceniać innych ludzi (jak to tutaj próbujesz robić), to pokaz co sam prezentujesz na forum, wtedy Twoje oceny będą bardziej wiarygodne. Na chwilę obecną mogę tylko odpowiedzieć, że jesteś złym człowiekiem, ponieważ próbujesz tutaj mącić i manipulować zza winkla. To Ty podpisujesz się również JT?

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Dziękuję za pozdrowienia, kimkolwiek jesteś :-)

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

Dobry wieczór Tobie odpowiem  bo ... zresztą , nie takie ważne :) Wenus to jednak najpiękniejszy nick , pozdrawiam cieplutko , choć niedługo północ :) Samych gorących dni życzę :))

Re: Krążą plotki na atlantydzie, że...

da®®io
X dopóki trzymasz fason to tylko obserwuję, choc przypuszczam kim jestes
1234567 ... 11