Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

Lady szatan
Dobry wieczór.
Raczej mam nadzieje, że cała plaża nad Bałtykiem będzie moja. Z aktywnego wypoczynku preferuję mizianie piasku palcami.

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

Lady szatan
To zależy, hmm np. czy nie wpadniesz do przerębli

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

Lady szatan
Zimą nigdy, najpiękniejsze moje zimowe wypady należą do naszych polskich gór. Hmm, zero turystów, to coś dla mnie, choć miałam kiedyś spotkanie z dziką naturą oko w oko i się troche pobałam.
Teraz wybacz, pójdę się kimnąć.
Dobranoc.

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
Ja pracuję aparatem Fuji S86000  wcześniej miałem Olimpusa. Nie lubię lustrzanek z zasady. Lubię słuchać opinie czy Canon jest lepszy od Nikona i na odwrót. Zdecydowałem się na Fuji bo jedni i drudzy polecali. Należy zadać sobie pytanie do czego ma służyć, jak duży itd. Najlepiej pogadać z fachowcem :) Właśnie sobie przypomniałem jak migawka w Praktice zamarzła w zamku Książ.

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

Wiliam
Wpędzasz mnie w kompleksy muszę też zacząć znowu wstawać o 4  :)  Do czego mi aparat ? ptaszki lubię fotografować potrzebuję jakiś sprzęt niezaskomplikowany i nie za wysoką ceną bo po co przepłacać ale dziadostwa też nie chcę kupować taki ze średniej półki :)

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
Pałace śląskie są przepiękne.
12345