Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

William z fona
Nigdy się nie mylisz  ?😋 ja się mylę jednak czasami 🍸co do wiedzy o polityce w ostatnich  5 wyborach parlamentarnych i prezydenckich w zakładach bookmacherskich wygrałem 4 razy  a próg błędu był 1 procent na 5 pierwszych partii politycznych, a nie trafiłem tylko wyborów samorządowych które zostały ewidentnie sfałszowane 😄 przekręt z zeszytem  zamiast karty do głosowania. Nawet na Trampie ostatnio wygrałem 4 stówy. a stawiałem na początku zeszłego roku 😘 podobnie jak na Brexicie 🍺
A jeśli chodzi o odpowiedzialność to ja uważam że niektórzy dostaną co im się należy  i to w niedługim czasie. Będą płacze i jęki i kwiczenie  byłych wice marszałkiń sejmu 😎 i nie tylko bo po kieszeni zaboli nierobów z sejmu.
Szkoda że marszałek sejmu to taka memyja i D nie chłop Marszałkiem Sejmu powinien być Tyszka z Kukiz 15; jestem pewien że blokada nie trwała by nawet pół godziny a małpy i najemcy sorosza wylecieliby z hukiem zza drzwi parlamentu.
Kukiz jest jedyną realną zdroworosądkowa opozycja i to jest fakt.
Cieszę się że nie wsparłeś Kijowskiego ,podobno 😂bo przecież nikt nie wsparł. 😂 Kto by chciał się przyznać do takiego obciachu i wtopy maksymalnej 🐙jedyny Sorosz się nie wypiera podsyłaniem judaszowych srebrników dla kod.dla WSI Agory i emerytów UB.
Miłego dnia  ⛄

Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

sputnik
Nigdy się nie mylę :) Nie bawię się w polityczne fora ale piłeczka po mojej stronie to wytłumacz mi co to za demokracja gdzie Clinton otrzymuje 3 mln więcej głosów i wygrywa Trump? Stany to nie moja bajka więc mało mnie to obchodzi ale dla Polski wybór tego gościa będzie mało korzystny. Kukiz to dla mnie pajac, pieniacz jak i reszta nic dobrego. A wspomnisz moje słowa! Demokracja jest zła ale nikt nie wymyślił lepszego ustroju. W Polsce następuje dewastacja kraju na całego i zobaczysz, że ordynacja będzie tak zmieniona, że będziemy mieli tu autorytaryzm co już właściwie jesteśmy świadkami. Wyprzedzę Twoje oskarżenia, że jestem pełowcem czy lewakiem. NIE! Moi krewni są znanymi historykami i już 20 lat temu przewidzieli rządy populistów a to skończyć dobrze się nie może.

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

William z fona
Chłopie twoi krewni są historykami haha no i co z tego, a Bolek był elektrykiem ja bym go nie zamówił 🐑Bronek też jest historykiem i podpisać się nie potrafi bez błędów 🐑  Donald Tusk po synu Bąk też historyk z wykształcenia a Polska go brzydzi,  o dziadku nie wspominam nie rób sobie jaj. Nie jesteśmy w przedszkolu ,,a mój tata a moja mama" Wystarczyło NIE KRAŚĆ albo przynajmniej mniej kraść a tak przez następne lata koryto odpłynęła i nie trzeba być historykiem ani politologia żeby to zrozumieć.
Tu nie ma sprawy TK ani Sejmu ani Budżetu to ostatni taniec sfilcowanych węży które nie chcą iść do kryminału za to co zrobiły mało tego chcą dalej doić  ten kraj bo tak im pasuje i tak pasuje tym dla których pracują o ile można to nazwać pracą.
Dziś u mnie w Katowicach Prezes NIK tłumaczy się w prokuraturze i ma kilka zarzutów o projekcję i podejrzenie o korupcję WYOBRARZASZ SOBIE PREZES NIK !!! i co i nic, nie robi to na nim wrażenia gdyby miał pojęcie co to honor i służba. Przed wojną za takie przestępstwa dla urzędników państwowych była jedną kara śmierci a tu gościa to nie rusza wywalą go to dostanie inną wygodną posadkę bo układ go ochroni.

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

William z fona
A o Kukizie piszesz że to pajac to jak nazwać tych twoich reprezentantów z PO i N  nie ma słów kulturalnych Jełopy Debile Imbecyle zdrajcy kretyni i złodzieje🐷🐷🐷🐷🐷🐒🐒🐒🐒
Kukiz bardzo mi się podoba Coraz bardzie nie żałuję że na nich głosowałem nie zagłosuję znowu.

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

sputnik
Widzisz jak Ty nic nie rozumiesz co napisałem :) Nie chcę wchodzić w spory polityczne bo zwyczajnie szkoda mi czasu i klawiszy. Oczywiście nie na Ciebie ale Ty mnie nie przekonasz do swoich racji a ja do Twoich więc uważam dyskusję za jałową. Wolę dyskutować o ciekawych miejscach do zwiedzania jeśli znasz takowe to chętnie poczytam, obejrzę :) Pozdrawiam i masz coś na zachętę o co chodzi https://youtu.be/22MwizyAlis

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

Wiliam
Za dużo w zeszłym roku nie pozwiedzałem bo ... takie tam... ale byłem zaliczyć Zamki Dolnego Śląska  Książ i podziemia oraz Zamek Czocha i to polecę każdemu :)  po drodze  Pałac w Mosznej najpiękniejszy na Śląsku :)
https://www.youtube.com/watch?v=1TGUJPlHGbg
https://www.youtube.com/watch?v=5JGKerBjhUk
https://www.youtube.com/watch?v=mwulXOHs54Q
A może Morawski Kras przy nim nasza Mroźna po piwnica :)
https://www.youtube.com/watch?v=POf5UMhosbM
Albo Słowacki Raj ale to szlaki chyba w Maju otwierają :(
Zima więc najbliższa wyprawa hm... Na koncert Ennio Morricone w Krakowie :)))
W Maju Hans Zimmer  https://www.youtube.com/watch?v=547v94szYrY :)
Tatry jak zwykle w Marzec - Kwiecień - Na Krokusy ale na pewno nie  w weekend.
Ale ty się znasz na foto, może polecisz wrogowi politycznemu :) jakiś aparat bo wybieram się na zakupy - raczej dla początkujących?

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D

Lady szatan
Pech, ze właśnie teraz obiło mi sie o ucho o tym "Uchu", bo bardzo lubie Górskiego i ekipe, mogłabym wesoło śnić.
A z miejsc do zwiedzania to na topie jest teraz San Escobar.
Pozdrawiam nocnych marków.

Re: Ktoś ogli ądał: Ucho Prezesa? >;D