Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

Kawusia
sputnik napisał/a
We firmie nie donosi się na Kolegów :) Zawsze brałem podpadziochy na siebie i tekst: Panie Dyrektorze za kwadrans będzie jak trzeba :)  Nic nie wychodzi po za dział i pracujemy!
Wiesz jak się mówi że wszyscy czegoś nie robią ,to zazwyczaj jednak robią,tylko ty nie zawsze o tym wiesz.U mnie w pracy nie ma zasad,a jeśli już to wszystkie się łamie.Można sobie charakter spatrzyć takim czymś.Z drugiej zaś strony można wyłapać perełki w takiej firmie.Ja przyjmuje postawę że mam wszystko gdzieś ,i co ma być to będzie.Jak mi szew mówi ze coś tam ma do mnie ,a ja wiem ze to nie prawda .To wiem że jestem nie wygodna pod wieloma względami.Nie będę brała w tym wyścigu udziału bo to nie moje klimaty.To nie jest jedyna praca,a ja tam nie jestem  w żadnym razie nie zastąpiona.Tę pracę traktuję jako lekcję życia,która nie koniecznie przyniosła dobre efekty.Bo jeśli nawet nauczyła mnie czegoś,to jednak zepsuła mimo woli.Chodzi Sputniku o to żeby znaleś swoje miejsce gdzie będziesz pasował,nic na siłę.Jeśli wkoło masz wrogich ludzi to po co Ci taka robota.Uważam ze za długo pracowałeś tam pomimo wszystko.A w sumie ja będę mieć nie długo 10 lat,to tez chore.

Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

sputnik
Jestem koleżeński w pracy i zarzut miałem z "góry" Otóż! W pracy nie ma kolegów tylko znajome twarze. I i to mnie zamurowało :/

Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

sputnik
Wcale mnie to nie śmieszy -powtarzam to paradokument i to bardzo dobry. Zobacz co się dzieje w Armii :( http://tnij.org/z6njyi8

Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

Lothar. napisał/a
To nie tak >;) Ale do pracy idzie się zarabiać kasę, a nie nawiązywać przyjaźnie i romance >;) Więc stosunki służbowe a nie towarzyskie. Po pracy to co innego ale i tak lepiej uważać, ot dorosłe życie >;)
A ja jednak miałam pracę gdzie nawiązałam przyjażnie,da się tylko trzeba trafić na odpowiednich ludzi.Praca ,nie wyklucza przyjażni ,a wręcz przy mądrych ludziach umożliwia.To że w pracy się trafi na świnie to nie znaczy ze wszędzie jest chlew.
12345