Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
;) Myślaleś juz co bys chciał dostac pod choinkę na tegoroczne swięta?:)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
u mnie traktowane to jest jako zabawa więc kosztownych, wyszukanych prezentów sobie nie sprawiamy - to są raczej upominki typu słodycze albo kosmetyki z " niskiej półki " liczy się wzajemny gest a nie zobowiązujące rewanże

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Ale ja pisze o tym takim prezencie jaki byś chcial dostac w realu;))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
no to Ci piszę, ja " niczego " wielkiego pod choinkę nie oczekuję, niczego specjalnego nie dostanę i niczym specjalnym nikogo z bliskich nie obdaruję

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Rozumiem:) Ja z kolei sama nie wiem co bym chciala dostac na tegoroczne święta pod choinkę...
Moze coś doradzisz;))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Halo halo jesteś?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
oj, a co ja mam Ci doradzić? wymyśl sobie coś extra:) i może napisz list do św.Mikołaja do Rovaniemi:)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Heheh tylko ze ja nigdy nie pisalam listów do św Mikołaja nawet w dziecinstwie;)) Chociaż wiem - jest jedna rzecz, możesz sie domyśleć jaka;))
1 ... 89101112