Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
ale tutaj też pociągnij temat tych komedii z Zandarmem - wymienisz je wszystkie? i ktora jest wg. Ciebie najlepsza?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
No żadna inna niestety nie przychodzi mi do glowy, bo te z żandarmami najbardziej uwielbiam;)) A on byl Francuzem prawda?:)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Ale mogę Ci napisać która cześć przygód o zandarmie najbardziej lubie: to jest - "Żandarm się żeni" i " Żandarm i kosmici":))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
nie on raczej nie był czystym francuze- jego korzenie są hiszpanskie, choć ja zawsze uważałem go za portugalczyka-a zobacz na początku tego wątku jego okazałą filmografię-ja widziałem chyba wszystkie jego filmy tak od 1966

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Serio? Patrz a ja zawsze myślałam że on pochodzi z Francji;))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
A Ty która cześć przygód o zandarmie najbardziej lubisz?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
No to prawda ma dość okazałą filmografie;)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
wszystkie Zandarmy są jajcarskie:) ale ten z kosmitami jest najlepszy choć ia Ż. i Policjantki i Ż na emeryturze teź są zabawne
1 ... 6789101112