Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Lothar.
Zabanowany
A nie głodzisz się? Może trochę jogurtu ns kolację?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Wenus
Nie, bez przesady- jem 5 razy dziennie, nie jestem głodna

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

zaskoczę Cię-kiedyś czytałem, że analizujac z Kosmosu Ziemię pod kątem kto ją zamieszkuje, to można by dojsć do wniosku, że głównie ją zasiedlają krowy bo warstwa metanu zalegająca w atmosferze o tym by wskazywała, z orbity nie widać że głównym lokatorem naszej planety jest człowiek-na sondach kosmicznych Voyager z lat 70-tych są graficzne wskazówki jak wygląda nasza rasa i z jakiego rejonu Wszechświata pochodzimy, inna sprawa czy oni to kiedykolwiek będą potrafili to odczytać

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Lothar.
Zabanowany
To dlaczego boli, ja jestem spięty i dobrze by mi zrobił drink, ale rano muszę wcześnie wstać >;)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

podobno tak zakodowaną wiadomość mają zrozumiec kosmici

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Lothar.
Zabanowany
Może lepiej jak nie zrozumieją? Mało komu wyszło na zdrowie "odkrycie" przykładem Indianie i Aborygeni.

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

podstawowe reakcje chemiczne wg. których kosmici mają rozpoznać ziemskie życie

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
Każdy Voyager ma zamontowaną do jednej ze
stron korpusu 12-calową pozłacaną miedzianą
płytę z nagranymi dźwiękami z Ziemi i 115
zdjęciami, zakodowanymi analogowo. Dźwięki te
to między innymi pozdrowienia w 55 językach,
35 dźwięków naturalnych i sztucznych, i próbki
27 utworów muzycznych. Na aluminiowej płycie
ochronnej są instrukcje, jak należy ją odczytać,
a także igła gramofonowa. Płyty powinny być
odtwarzane z prędkością 1000 obrotów na
minutę.
1 ... 3456789 ... 12