Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
no to jeszcze wymieńmy, " Czlowiek orkiestra " i " Słynna restauracja " i na you tube widzę nieznaną mi jego komedię z 1971r. Jo w wersji angielskiej

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

To aż tyle ich było?? Ja pamiętam go jako żandarma.

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

komedia " Rabin Jakub " rozgrywa się w Paryżu w środowisku żydowskim w które wplątał się deFunes, jest w niej pokazanych sporo zwyczajów i obrzędów żydowskich-śmieszna jak wszystkie:)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Wenus jest dużo filmów z nim ,masz dużo do nadrobienia,na prawdę warto bo jest świetny.Mi się bardzo podobał "Hibernatus ""Oskar"

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

skoro innych nie znasz, to widocznie jesteś młodziutka:))) a który z Żandarmem Ci się najbardziej podobał? masz do wyboru Żandarm *St Tropez, *ż. się żeni, *ż. i kosmici, *ż. w Nowym Yorku, ż. i policjantki, *ż. na emeryturze

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Mam znajomego co jest do niego podobny i z wyglądu,i z ruchów, gestów.... jak zacznie coś opowiadać to aż mi łzy lecą ze śmiechu:)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Ten, co się żeni:) a w zasadzie to najfajniejsza jest tam żona :)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

To pewnie dlatego nie oglądasz z nim wszystkich filmów,bo masz na co dzień talent komiczny.
123456 ... 12