Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
no to fajny sobowtór:) a pamiętasz o czym był " Kapuśniaczek " i jaki dawał tam koncert:)))  to był jego jeden z ostatnich filmów i widać było że na starość już mocno podupadł na zdrowiu

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Oj, nie na co dzień, rzadko się widujemy- zazwyczaj tylko podczas wakacji- może dlatego tak mnie śmieszy ;)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

a mnie się podobał ten absurdalny z kosmitami:)))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Chyba o przybyszach z innej planety... nie mylę się? Posmakowała im zupa i dawali koncert z "rury wydechowej" ;D  Tak?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Wenus
Albo pomieszałam dwa filmy :D

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
w sumie dobrze:) dziadek gotował kapusniak i "przywoływał" kosmitę który rozsmakował się w tej zupie, tak ze najpierw ożywił mu żonę, a potem zabrał jego wraz z całą chałupą w podróż to innego świata-i był w tym jakiś symbol, że "dinozaury" muszą odejść

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

sputnik tablet
Wszystkie 😂 każda scena to ryk że śmiechu 😂 https://youtu.be/sFjALqB7zmk

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
zgadza się, najlepszy komik świata, Sputniku, czy na tablecie masz na stronie głównej Nasze awatary? bo u mnie na smartfonie zniknęły:(
1234567 ... 12