Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
domyślam się, ale nie chciałem znów tego portorykańskiego:)  tematu przenosic do tego wątku - bo tak można go klonować wszędzie a to byłaby już " maleńka " obsesja, sorki

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Ok to wróćmy do mojego watku;)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
ale kiedyś możemy odwiedzić kategorię muzyczną albo jakąś  inną jak sport, turystyka, kuchnia, albo kosmos:)))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Spoko jak wyczerpie mi się temat możesz na mnie  liczyc:)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

na kanale " Europa " właśnie leci komedia z de Funesem " Żandarm w Nowym Jorku "
1 ... 9101112