Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Noo ja najbardziej lubię te które wymienilam;)) Hehe albo to jak jechał z zakonnica na motocyklu który ona prowadziła to jest dopiero mega zabawne :))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
ja jego filmy kolekcjonowałem na kasetach video VHS i nadal je mam - a oglądanie tych filmów zacząlem od Wielkej Włóczęgi i Skrzydełko czy nóżka. A najdłuźej poszukiwalem filmu Oscar

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Rozumiem ja też miałam sporo kaset z różnymi filmami niekoniecznie Funesa:)) A widziałeś,  nauczyłam się wstawiać zdjęcia tu na forum:))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
widze, że już to ogarnęłas:) teraz juz nie musisz zapodawać:) jest jeszcze możliwość wklejania stron z filmami z tubki, ale ja wolę podawać linki bo tamte zabierają zbyt wiele miejsca

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
zaskoczylas mnie, ze wiesz czym byla i jest kaseta VHS:)))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
No ba, oczywiście że wiem co to kaseta VHS ;)) Ja zawsze na to mowiłam kaseta video - do dzisiaj mam bajki na tych kasetach;))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io

ja najbardziej te kasety lubiłem:)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Mariolla
Noo pamietam te opakowania;)) Za nie długo wracam, za jakieś pol godzinki...;)
1 ... 789101112