Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io

na takiej płytce zawarto przesłanie Ziemian do obcych kosmitów

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
Wenus, ale mnie wyciągnęłaś poza temat wątku, przecież deFunes nie był kosmitą:)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

O matko kochana! A kto by to odczytał, przecież to są tylko jakieś znaczki, nieczytelne dla zwykłego śmiertelnika a co dopiero dla przybysz z kosmosu ;)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

A skąd wiesz, że nie był? ;) ... Przecież wszyscy jesteśmy kosmitami bo stanowimy w końcu część kosmosu :)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Wzięłam urlop na żądanie, pół nocy nie spałam, jak mi nie przejdzie do poniedziałku to idę do lekarza.

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
a co Ci się stało niedobrego? :(  ja też miałem nieciekawą nockę bo pod moim oknem cały czas wył jak opętany alarm sklepowy i nikt tego nie wyłączał-ochrona przyjeżdżała, oglądała i nic, a alarm cały czas "napitalał" do samego rana

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Wenus
Boli mnie żołądek od kilku dni i nie wiem od czego. Ty też miałeś niezły hardkor, u mnie co najwyżej psy szczekają ale do tego można się przyzwyczaić :)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

minko, musisz iść do lekarza, zrobią Ci USG-to nie sa żarty, bo to może być wyrostek, albo jakis ukryty wrzód-nie lekcewaz tego-weź doraźnie nospę forte-życzę poprawy stanu zdrowia
1 ... 45678910 ... 12