Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

sputnik tablet
Owszem mam ale tylko jak komuś odpowiadam.

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
u mnie awki są na liście zarejestrowanych, i wewnątrz wątków, a na głównej tablicy ich nie widać-miałem to sprawdzić na tablecie. ale skoro jest tak jak mówisz to poczekam, az wróci to do poprzedniego stanu

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Tak coś czułam, że namieszałam ;) W szkole lektury też mi się kićkały :)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
to co najważniejsze dobrze zapamiętałas:) bo " diabeł zawsze tkwi w szczegółach"

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Wenus
Jak na kosmitę to wygląda całkiem po ludzku :)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
bo ludzie nie wiedzą jak ma wygladać kosmita, zawsze to są istoty człekopodobne-z wielką głową i dużymi czarnymi oczami, tak przedstawiano tego z Roswell. W Star Trek też to są osobnicy zbliżeni do postaci ludzkich, przecież kosmita to może być jakas galareta:) albo inna bezcielesna energetyczna kreatura:)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Wenus
Ciekawe jak kosmici wyobrażają sobie nas Ziemian, o ile w ogóle coś są w stanie sobie wyobrazić.

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Dobranoc Darrio :) Spróbuję zasnąć chociaż znowu mnie boli żołądek, znowu na noc, nie wiem co jest grane :/
12345678 ... 12