Kula dobroczynnej energii

Honey
 Kawusiu tak nagle spłynęła myśl aby stworzyć i podsycać wątek z dobrą energią jako remedium na Wojtkowe pomysły i rozmowy typu Ana i Serenity.
Klikajmy w kulę i posyłajmy dobro.

///////////////////////////////

Re: Kula dobroczynnej energii

Kawusia
Honey napisał/a
Kawusiu tak nagle spłynęła myśl aby stworzyć i podsycać wątek z dobrą energią jako remedium na Wojtkowe pomysły i rozmowy typu Ana i Serenity.
Klikajmy w kulę i posyłajmy dobro.

To jest myśl

Re: Kula dobroczynnej energii

kapitanwojtek
Hmm, jakie znowu pomysly >:?
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Kula dobroczynnej energii

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey

[...]

Wiesz jak nie przywiązuję wagi do zapamiętywania rozmów(ba nawet własnych) komentów na forum tak nigdy nie zapomnę, że to własnie od Ciebie przeczytałam by nie "karmić trolli"
Miłego dnia :)
dzięki,że jesteś
jakimś cudownym splątaniem w rzeczywistości poznałam osobę o tym samym imieniu i pseudo ,która także jest czarodziejką i pisarką.

///////////////////////////////

[...]

To ciekawe bo mi się zdarzyło ze spotkałam kogoś w realu i pomyślałam ze mi przypomina osobę stąd.Ciebie jednak nie spotkałam ,bo na pewno bym wiedziała.

Re: Kula dobroczynnej energii

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Ps. Co do tych "rozmów typu Ana i Serenity" to mnie też nie jest przyjemnie.
Mogę obiecac, że z mojej strony żadnych "ataków" nie bedzie, gdy tylko Ana zastosuje się
do swoich wcześniejszych słów i będzie mnie omijac.

Miłego dnia Kropelko:)
Witaj Serenity to już jest bardzo dobra zapowiedż i myślę że się uda.
12345