Macie tu ciekawostke...

Re: Macie tu ciekawostke...

Ryo2
A Ty Hienko masz jakichś ciekawych patronów księżycowych? ;)

Re: Macie tu ciekawostke...

to ja wybieram takiego patrona księżycowgo z tej samej daty co Adolf - https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Tonny_Kessler
Eetam , Adolf był bardziej spektakuklarny i chyba wszyscy na tej planecie go kojarzą :D   Trzymaj się pana modnego wąsika Darek

Re: Macie tu ciekawostke...

da®®io
3 dni przede mna urodził się https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Johnny_Depp
a 2 dni po mnie aktor J.Boberek - a Kukiz po 12 dniach

Re: Macie tu ciekawostke...

Ciekawys:))... ja tu narazieporownuje;)...i mamy trzy różne księżyce....zdradzę potem...

Re: Macie tu ciekawostke...

Ryo2
Okidoki ale faktycznie ciekawym :))

Re: Macie tu ciekawostke...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Daje tu znów ten wątek...bo was nie było...no i jest taak nudno przecież...księżycowa
Osobowość...http://ohme.pl/lifestyle/8-ksiezycowych-osobowosci-sprawdz-ktora-nalezy-do-ciebie-i-jaki-ma-wplyw-na-twoje-zycie/?sl=1
123