Macie tu ciekawostke...

Re: Macie tu ciekawostke...

da®®io
ja troche tego nie łapię, ale wyszła mi 6, tak 5 dni po pełni-ale co do tych "patronów" to jepał ich pies:(

Re: Macie tu ciekawostke...

Dobrze zajarzyles...lubisz takie gierki w bierki:)?...mam nadzieje ze jest takich więcej albo wszyscy są?...zobaczymy ilu ma takie same fazy;)...

Re: Macie tu ciekawostke...

Ryo2
Całkiem mozliwe że tu wszyscy tacy są. W sumie jakiś powód jest że piszemy tu a na "forum obok" gdzie lubują się w tradycjach i dreptaniu w miejscu ;)

Re: Macie tu ciekawostke...

ja troche tego nie łapię, ale wyszła mi 6, tak 5 dni po pełni-ale co do tych "patronów" to jepał ich pies:(
Jakiego masz patrona Darek? Pisz śmiało , mojego Józka i tak nie raczej nie przebijesz :D

Re: Macie tu ciekawostke...

da®®io
jesli dobrze to rozkminiłem to wyszli mi Bismarck i Adolf

Re: Macie tu ciekawostke...

Ryo2
No to tym Adolfem to mi dorównałes , a może nawet i wygrałeś bo przez krótki czas władał większym terenem niż Józek ;)

Re: Macie tu ciekawostke...

Haha!...to teraz będziesz forumowym Adolfem:))!...ciekawa ta faza księżyca...

Re: Macie tu ciekawostke...

to ja wybieram takiego patrona księżycowgo z tej samej daty co Adolf - https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Tonny_Kessler

W reprezentacji Holandii Kessler zadebiutował 21 grudnia
1907 roku w przegranym 2:12 towarzyskim meczu z Anglią ,
123