Mam ma艂y problem, de facto 馃

classic Klasyczny list Lista threaded W膮tki
44 wiadomo艣ci Opcje
123456
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

MaryLou
Ten post by艂 aktualizowany .
Uffff,nie szkoda Ci energii? ;) szanuje...
Ok,Jolu.  Przyjelam do wiadomosci,ze dla Ciebie jestem niekumata,nielogiczna,glupia i w ogole do bani. Do艂aczy艂as do szlachetnych rozbitkow majacych ten sam poglad o mnie,zatem....Gratulacje:))))
Czyli sama rozumiesz,ze nie po drodze mi z Tob膮..Po prostu mialabym wyrzuty sumienia,ze przystajesz ze mna ,taka,hmmmm...Ty po prostu Jolu...najm膮drzejsza jestes i cofasz sie w dysputach ze mna...;) I ja to uznaje. Dlatego...Bey,bey...Nie mam potrzeby konwersacji z osobami manipuluj膮cymi. Skoro moje szczere slowa do ciebie nie docieraja i sadzisz,ze sa manipulacja/np.te o moich intencjach zagladania na rozbitk贸w/...No coz,nie warto sie otwierac....Jak to ujal klasyk :Nie chce mi sie z Toba gada膰 juz...:)Ale w sumie..kiedys bylo milo. By艂o,ale sie skonczylo:)) Baw sie dobrze! Rzucam Cie:)))Powodzenia w zyciu!
PS.Pozdrow prosze ode mnie swojego sasiada za 78 mln euro,ech....:) Ilez radosci przyni贸s艂 Polsce:)

Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

Jola! :)
Ten post by艂 aktualizowany .
MaryLou napisa艂/a
PS.Pozdrow prosze ode mnie swojego sasiada za 78 mln euro,ech....:) Ilez radosci przyni贸s艂 Polsce:)

No masz, czuj臋 si臋 rzucona...:)
Zupe艂nie nie tak Lwiczko, ale niech b臋dzie.
Mog臋 pozdrowi膰, 偶ebym tylko wiedzia艂a, o kt贸rego s膮siada chodzi...:))
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

Sputnik
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez MaryLou
Nie czaruj mnie 馃槾
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

MaryLou
Ten post by艂 aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Jola! :)
No jak? LR9..przeciez..:)
Jeszcze apropos epidemii i szczepien..To temat juz dla mnie przebrzmialy..Ale wyjasnie krotko wyczuwam bowiem ,ze yyyyy,Ty naprawde masz mnie za ignorantke w temacie..:)) ...Rok i wystarczy..Przeszlam ewolucje od wyznawczyni teorii spiskowych ,/patrz rozbitkowie= magicy,/do akceptacji szczepien..Rok to trwalo.. Przeczytalalm analizy ze wszystkich stron,sluchalam czego sie da  ze wszystkich stron,zwlaszcza zakaznikow i epidemiologow z calego swiata,biologow,bioetykow,naukowcow, polityk贸w... Kazdy glupi wie i ja tez, jaki jest teraz swiat koncernow farmaceutycznych etc etc,globalistow etc.swiat mediow niezaleznych i mainstremowych,nieudolnych rz膮d贸w PISu.. Wiadomym,ze kazdy kosi z tego kase /patrz tu moj watek:Dwie plandemie-covidowa i medialna/,to nie nowina...Ale powtarzac to w kolko od wielu lat?To juz Jolu jest nudne...zeby nie wyciagac wnioskow???Zeby pozostac w grajdole umyslowym??Zeby uwsteczniac postep? Nikogo nie mam zamiaru do niczego przekonywac,samemu trzeba sie z tym uporac..I miec wlasne motywacje czy sie szczepic czy nie. . .. I kazdy poniesie wlasna odpowiedzialnosc. Ja i tylko ja odpowiadam we wlasnym sumieniu za swoje i RODZINY,NAJBLISZYCH,PRZYJACIOL i OBCYCH OSOB W OTOCZENIU   Z D R O W I E. Niemniej dostrzegam trend by ..panstwo przejmowalo te role,skoro...cze艣c ludzi chce nara偶ac innych /dlatego w Polsce pandemia bedzie sie wlokla latami, ,swiadomosc cze艣ci spoleczenstwa na poziomie pantofelka i wiary w cud / ...Zyjemy w szalonych czasach ...Ja uznaje jeszcze autorytety naukowe z wiodacych osrodkow badawczych swiata... Ufam bardziej rzetelnym badaniom niz grupce antyszczepionkowcow wzajemnie sie nakrecajacych i wyszukujacych info zwatpliwych zr贸de艂  na potwierdzenie swoich tez. Nikt nie chce Cie usmiercic....Jolu....:( Naprawde w to uwierzy艂a艣? To przykre...i smutne....Do czego doprowadzi takie zwatpienie i niewiara? Do ..chor贸b psychicznych i fizycznych,depresji etc....A kto pojedzie na Octoberfest do Dubaju? No kto?:)Ocknij sie dziewczyno,bo piwo poleja bez Ciebie:))Oj gdzie ta dawna Jola,gdzie? Jak zawsze...rebeliantka:)))) Trzymaj sie,nie bede juz wiecej gadac o tym ''zjawisku". i karmic z艂ego wilka.....Na razie zbieram sie polowie maja  na 3 tygodniowy wypoczynek nad morzem....naszym:) Juz sie u nas lekko poluzuje,0d 15 maja bez kaganca na zewnatrz.....Kusi mnie Malta ..Za 4 dni w 4 gwiazdkach 500 zeta samolotem w obie strony..Teraz Malta daje spore upusty..Tam mnie jeszcze nie bylo,a pieknie jest!  No i w "rezimie" sanitarnym,wiadomo...///Pozdrawiam i zdrowia zycze.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

Sputnik
Pardon, 偶e wejd臋 w s艂owo...
Zapisa艂em si臋 na zachipowanie  xD
Moja Rodzina przesz艂a bez konsekwencji pr贸cz ma艂ego b贸lu w miejscu zastrzyku - efekt贸w ubocznych BRAK!
Przyjmijmy za fakt teorii spiskowych - jakie konsekwencje by ponosili mocodawcy.
Co do Wyspy to temat ucich艂 jak pojawi艂 si臋 z za艣wiat贸w Drapak.
Czyli wirus to jednak nie 艣ciema (?)
Co艣 nie艣mia艂o  pob膮kuj膮, 偶e chorowa艂 na wsp贸艂istniej膮ce. Nawet Loti przeszed艂 rok na zad nie wychodz膮c nigdy z domu. O reszcie nie rozmawiamy bo to POPULIZM i to w czystej postaci.
Szkoda czasu na ob艂膮ka艅c贸w, sekciarzy.
Spadam na szachy.
Pozdrawiam zdrowy rozs膮dek 馃グ
[...]

Lwiczko, ka偶dy ma swoje autorytety, od zawsze jest ich sporo po obu stronach. Ile jest sytuacji gdzie nt tego samego leku opinie "znawc贸w tematu", nierzadko profesor贸w s膮 skrajnie odmienne.
Jak to mo偶liwe? :)

A w temacie tzw. "szczepionki" na covida sprawa jest prosta.
Wiadomo, 偶e to faza testowa, bo nad docelow膮 szczepionk膮 pracuje wiele lat.
Tak偶e, jak ju偶 wspomnia艂am, dop贸ki mam wyb贸r, ja testowa膰 na sobie i najbli偶szych nie pozwol臋.

Nie oceniam ochotnik贸w, kt贸rzy si臋 na to decyduj膮, jakimi przes艂ankami si臋 kieruj膮, bo to ich prywatna sprawa.

Tak jak nie przekonuj臋 ciebie by艣 tego nie robi艂a, oni nie oceniam ci臋 za taki wyb贸r, prosz臋 aby艣 za m贸j wyb贸r nie ocenia艂a mnie, ok?

:)

Odno艣nie wypadu na Malt臋, nie wiem czy dobrze zrozumia艂am, kilka dni 500 z艂 razem z przelotem samolotem??
Chyba nie...

Niemniej przyda艂yby mi si臋 chocia偶 3-4 dni, kr贸tko i intensywnie, tak lubi臋, nie musi to by膰 p贸艂 miesi膮ca! :))

Jednak, gdy trwa  to "wirusowe szale艅stwo", maseczki na wczasach itp., co to za odpoczynek... wol臋 ju偶 by膰 tu gdzie jestem.
Ewentualnie latem Gda艅sk i Beskid Zachodni...:)
Przyjazne grono "wyp艂aszczy" :))), ewentualne niedogodno艣ci, obostrzenia covidowe....ech...:((

P贸ki co, wspania艂ego urlopowania nad naszym morzem! :)
Ps.
Nie ma sprawy, jak spotkam Lewego, to go od ciebie pozdrowi臋!:)))

Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

Sputnik
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Jola! :)
Jakie偶 to znamienne 馃榿
W momencie braku argument贸w wszystko obraca si臋 w 呕ART.

Amigo - ciekawe sk膮d pseudonim "Amigoland" bo powinien mie膰 w realu "Enemy" Albo "Hejtoland"... Ten typek w momencie braku argument贸w  uzna艂, 偶e zmusi艂 mnie do my艣lenia (swoim idiotycznym Hehe).  Pr贸cz tego pluje na swoich wsp贸艂pracownik贸w i wyzywa Ich od debili bo nosz膮 maseczki. Wirusa nie ma bo go nie wida膰.
Samoloty nie maj膮 prawa lata膰 bo s膮 ci臋偶sze od powietrza. Powietrza nie wida膰.

Lola - rak internetu. Antysystemowe dziadostwo. "Kukiz is my love". Nie przyzna si臋 do winy cho膰 zawsze trafia kul膮 w p艂ot. Wszyscy s膮 debilami wg Niej bo... Bo Tak! Zbanowali j膮 na wszystkich mo偶liwych portalach za propagowanie tre艣ci pedofilskich i nie tylko. Swoj膮 drog膮 jak trzeba mie膰 zryty beret by chodzi膰 i szuka膰 takich tre艣ci?!!! Zboczenie?

Lothar - wychodzi o 10:00 w teren ale zawsze na posterunku w Aninie. Goowno a nie wychodzi... Wenus  mu pojecha艂a po rajtach wi臋c patrz wy偶ej - to by艂 zwyk艂y 呕ART!

Serenity - wyj膮tkowo zak艂amana Osoba. Zrobi wszystko by utrzyma膰 forum przy 偶yciu. Nie wa偶ne co, aby si臋 dzia艂o i przykla艣nie ochoczo nawet w najdurniejszej teorii spiskowej.

Michalina. - Da si臋 lubi膰 aaale... Musz臋 tu u偶y膰 s艂owa, kt贸rego nie lubi臋 - naiwna., te偶 taki by艂em by si臋 przypodoba膰...

Kropelka - Super Kobita (gada艂em z Ni膮 wielokrotnie) Bez kitu 馃槾

Drapak - Wracaj do zdrowia! To nie s膮 呕ARTY. W sumie to jeden GO艢膯, kt贸ry uwierzycie mi b膮d藕 nie, kt贸ry mnie przeprosi艂 i wyrazi艂 skruch臋. Doceniam to mimo, 偶e zwyzywa艂 mnie od czerwonych itd co nie polega艂o na prawdzie. Wyja艣nili艣my sobie kilka spraw i spraw臋 uwa偶am za zako艅czon膮.

No i Jola! - Nie wiem co mam o Tobie my艣le膰... Wiem za kt贸ry tekst si臋 obuszy艂a艣 - o korpoludach 馃

No nic... Wracam gra膰 w szachy 馃槈

Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Mam ma艂y problem, de facto 馃

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisa艂/a
Szkoda czasu na ob艂膮ka艅c贸w, sekciarzy.
Spadam na szachy.
Pozdrawiam zdrowy rozs膮dek 馃グ

Rozs膮dek mo偶e najpierw poszukaj, dobrze by艂oby gdyby艣 znalaz艂 r贸wnie偶 kultur臋.
P贸ki co, w艂a艣nie ty kreujesz si臋 na "ob艂膮ka艅ca sekciarza", i jeste艣 w tym nad wyraz przekonuj膮cy.

123456