Mam mały problem, de facto 🤔

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Kpt.Wojtek
Sputnik napisał/a
Jakież to znamienne 😁
W momencie braku argumentów wszystko obraca się w ŻART.

Amigo - ciekawe skąd pseudonim "Amigoland" bo powinien mieć w realu "Enemy" Albo "Hejtoland"... Ten typek w momencie braku argumentów  uznał, że zmusił mnie do myślenia (swoim idiotycznym Hehe).  Prócz tego pluje na swoich współpracowników i wyzywa Ich od debili bo noszą maseczki. Wirusa nie ma bo go nie widać.
Samoloty nie mają prawa latać bo są cięższe od powietrza. Powietrza nie widać.

Lola - rak internetu. Antysystemowe dziadostwo. "Kukiz is my love". Nie przyzna się do winy choć zawsze trafia kulą w płot. Wszyscy są debilami wg Niej bo... Bo Tak! Zbanowali ją na wszystkich możliwych portalach za propagowanie treści pedofilskich i nie tylko. Swoją drogą jak trzeba mieć zryty beret by chodzić i szukać takich treści?!!! Zboczenie?

Lothar - wychodzi o 10:00 w teren ale zawsze na posterunku w Aninie. Goowno a nie wychodzi... Wenus  mu pojechała po rajtach więc patrz wyżej - to był zwykły ŻART!

Serenity - wyjątkowo zakłamana Osoba. Zrobi wszystko by utrzymać forum przy życiu. Nie ważne co, aby się działo i przyklaśnie ochoczo nawet w najdurniejszej teorii spiskowej.

Michalina. - Da się lubić aaale... Muszę tu użyć słowa, którego nie lubię - naiwna., też taki byłem by się przypodobać...

Kropelka - Super Kobita (gadałem z Nią wielokrotnie) Bez kitu 😴

Drapak - Wracaj do zdrowia! To nie są ŻARTY. W sumie to jeden GOŚĆ, który uwierzycie mi bądź nie, który mnie przeprosił i wyraził skruchę. Doceniam to mimo, że zwyzywał mnie od czerwonych itd co nie polegało na prawdzie. Wyjaśniliśmy sobie kilka spraw i sprawę uważam za zakończoną.

No i Jola! - Nie wiem co mam o Tobie myśleć... Wiem za który tekst się obuszyłaś - o korpoludach 🤔

No nic... Wracam grać w szachy 😉
A ja sie pod tym podpisze.

Tyle syfu ile nawrzucali i wrzucaja na temat Multi - to taka delikatna krytyka im sie po prostu nalezy:)

Pamietam, ze jak kasowali forum onetu to wlasnie Szuwar zebral wszystkich na te forum. Pozniej z jego pomoca Sylwia otworzyla swoje i po czasie zaczelo sie obgadywanie Szu i za jej przyzwoleniem trwa do dziaiaj.

Pamietam tez jak poczatki Atlantydy byly przez Sylwie moderowane. Nie wolno nawet bylo napisac "dupa", a dzis?
Dzis rzadzi skrajnie prawicowa, nawiedzona Ewka przy poparciu "grupy trzymajacej wladze" i moze klac do woli (ale tylko ona)

Wszyscy oni byli przed laty za Pisuarem - ale ci ich oszukali, wiec teraz pisza, ze pis jest lewacki. O Hitlerze tez tak kiedys pisali, ze byl lewakiem.

Dla tych glabow wszyscy, ktorzy (bez znaczenia z jakiej strony politycznej) narobili syfu choc wczesniej ich popierali staja sie automatycznie lewakami.

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

MaryLou
Potwierdzam Kapitanie  tez sie podpisujęJednakowoz....ide dalej...szkoda mego cennego czasu na....////

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

Masz rację, Kapitanie, to wszystko prawda, ale prawda, która do niczego nie prowadzi. Ja na tamto forum nie zaglądam od co najmniej pół roku i jestem przez to zdrowsza To chciałam przez to powiedzieć, że wzajemne wypominki do niczego nie prowadzą, Każdy ma swoje żale i każdy może twierdzić, że uzasadnione. Mnie też Ewka zwyzywała na tym forum i to kilka razy. Omijam ją szerokim łukiem. I trochę mi przykro, że moi dawni znajomi poklepują ją po plecach, ale nie roztrząsam tego, bo to nic nie da.
🦋🦋🦋

Re: Mam mały problem, de facto 🤔

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

[...]

Siersciuch to nalogowy palacz. Kiedys pisal, ze w pracy nosil jednorazowa maseczke przez kilka tygodni az sie sama rozpadla:))
Czujesz klimat bohatera;)