Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

jeśli nie rozumiesz, to se to przeczytaj jeszcze raz - czemu wy nic nie potraficie zaproponować ale do wbijania szpil to jestescie pierwsi - robisz kpt. dym o jeden bzdet w koszu, tak jak to uczyniła hiena - czy ja mam się was pytać czy mogę coś umieścić w koszu? czy na tamtym wątku nie mogles wkleic coś w temacie zamiast tej ironicznej czarnej plamy?
Jakiej ironicznej googlowy podrozniku?! I co ci ta "plama" zrobila? Byla nie po lewej stronie? Nie na srodku`? Miala za mala czy za duza rozdzielczosc? Epatowala wulgaryzmem w stosunku do ciebie?

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

da®®io
nudzisz mnie - uznałem to za trash więc poszło do garbage

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Jola, zaczynasz mnie się czepiać, przecież jestes tutaj zalogowana więc jesli chcesz - to możesz tutaj moderować czyli sprzątać - mnie na tym nie zależy - tak naprawde wszedlem drugi raz do tej samej rzeki bo mielismy to.robic razem z Ryo, ja sie do tego po raz drugi.nie paliłem, ale Marcin mnie jeszcze raz przekonał - przeciez proponowalem do tej " zabawy " Wenus i Ciebie - mam po raz drugi ustąpić? tak?

Jeśli ktoś tu się czepia to Ty Darek.
Tu nie ma co "sprzątać", sam sobie szukasz zajęcia i tworzysz sztuczne problemy.

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

taka prawda
"nudzisz mnie - uznałem to za trash więc poszło do garbage"

Uznałeś, że jesteś w czarnej dupie-prawidłowoDDD

[...]

Cały czas proponujemy tylko Ty Darku zafiksowany już jesteś na swoją wizję tego forum i trudno się z Tobą porozumieć.

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

to miałbyć wątek z  konstruktywną propozycją, ale kapitano musial wsadzic kij w mrowisko i tym samym Ciebie podburzyc bo ja znów nie rozumiem w czym macie problem???

Kompletne bezedury.
Tobie Darku chyba Trolli brakuje wiec tworzysz sobie nawet z tutejszej garstki forumowiczów.
Czepiać się Kapitana o "czarną dziurę", tragedia, przebiłeś nawet atlantyckich moderów, którzy zarzucili Kapitanowi propagowanie "złych tresci", jakie rzekomo niosła fotka Gargamela ze Smerfetką.

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

nudzisz mnie - uznałem to za trash więc poszło do garbage

Brawo, rób tak dalej, a jesteś na dobrej drodze do samotnego spędzania czasu na forum.

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

da®®io
 kpt. tutaj walczy o swoją czarną tablicę, a Pani Jolu o co? czy wam ktoś zabrania na OFF gadać o wszystkim o czym chcecie? czy do tej chwili dokonałem wam tam jakichkolwiek dramatycznych interwencji i czy komukolwiek coś poprzecinałem? ja nawet nie mam mozliwosci moderowania wpisów - widzę, ze konfliktujemy się o pie.doły i zaczynamy zarażać sie klimatem Atlantydy i robi się niemiło
12345