Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Jola
Kpt.Wojtek napisał/a
Jeszcze nie kocham Joli! Ale twoja propozycja Darrio jest tak prosta, ze godna uwagi .
Przyklad: Jolu, skladam Ci najserdeczniejsze zyczenia w zwiazku z twoim dzisiejszym swietem i przesylam bukiet Nr. 3 . Jakie to proste!!!

To się uśmiałam 😅
W sumie, waham się między bukietem numer 5, a 7! :)))

Poważnie, jeszczę chwila i tylko takie paradoksy będą wisieć na tym forum.

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Kpt.Wojtek
Jola napisał/a
[...]

Wybralem numer 3 bo do 7 dojdziemy pewnie za rok, jak go wczesniej nie skasuje za nieodpowiedni i niesymetryczny dobor kolorow;)

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

da®®io
obsmiewacie ten temat, a ja wiem, że Marcinowi ta propozycja się spodobała tylko miał obawy że znów to będziecie kontestować tak dla przekory

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

obsmiewacie ten temat, a ja wiem, że Marcinowi ta propozycja się spodobała tylko miał obawy że znów to będziecie kontestować tak dla przekory

Skoro Marcin ma obawy, oznacza, że jednak liczy się ze zdaniem forumowiczów i zależy mu, aby piszący tu czuli się dobrze, nawet pomimo odmiennych, jako właściciela wizji tego forum.

Bo forum drogi Darku powstaje dla forumowiczów, a nie tylko dla założyciela.
No chyba, że faktycznie Marcin chce głównie dla siebie.
W sumie też tak może, i choć nie to było celem utworzenia forum, to jako właściciel ze względu na inne wizje odnośnie formy, zdanie może zmienić.

Miłej "zabawy" zatem! :)

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

da®®io
Jola, zaczynasz mnie się czepiać, przecież jestes tutaj zalogowana więc jesli chcesz - to możesz tutaj moderować czyli sprzątać - mnie na tym nie zależy - tak naprawde wszedlem drugi raz do tej samej rzeki bo mielismy to.robic razem z Ryo, ja sie do tego po raz drugi.nie paliłem, ale Marcin mnie jeszcze raz przekonał - przeciez proponowalem do tej " zabawy " Wenus i Ciebie - mam po raz drugi ustąpić? tak?

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

da®®io
to miałbyć wątek z  konstruktywną propozycją, ale kapitano musial wsadzic kij w mrowisko i tym samym Ciebie podburzyc bo ja znów nie rozumiem w czym macie problem???

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

to miałbyć wątek z  konstruktywną propozycją, ale kapitano musial wsadzic kij w mrowisko i tym samym Ciebie podburzyc bo ja znów nie rozumiem w czym macie problem???
darrio, co ty pierdzelisz?!

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

da®®io
jeśli nie rozumiesz, to se to przeczytaj jeszcze raz - czemu wy nic nie potraficie zaproponować ale do wbijania szpil to jestescie pierwsi - robisz kpt. dym o jeden bzdet w koszu, tak jak to uczyniła hiena - czy ja mam się was pytać czy mogę coś umieścić w koszu? czy na tamtym wątku nie mogles wkleic coś w temacie zamiast tej ironicznej czarnej plamy?
12345