Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

kpt. tutaj walczy o swoją czarną tablicę, a Pani Jolu o co? czy wam ktoś zabrania na OFF gadać o wszystkim o czym chcecie? czy do tej chwili dokonałem wam tam jakichkolwiek dramatycznych interwencji i czy komukolwiek coś poprzecinałem? ja nawet nie mam mozliwosci moderowania wpisów - widzę, ze konfliktujemy się o pie.doły i zaczynamy zarażać sie klimatem Atlantydy i robi się niemiło

Ale jesteś przewrotny, wszyscy źli tylko Ty dobry.
Darek, tworzysz sztuczne problemy na potęgę, może z nudów, a potem dziwisz się, że jest niemiło.
O losie. ...

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Hehehe

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

da®®io
a moze ty trollu chcialbys je rozruszac ?

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Hehehe

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Hehehe napisał/a
Nawet najgłupszy troll mógłby je rozruszyc:)) Jest tu tak nudno że możesz się dalej
bawić w księgowość razem z szu:DDD
A wszyscy won!
Ale ja na tym forum nie chcę "głupich trolli" i ludzi, dla których rozrywką jest czytanie takich głupich trolli (obrażających innych ludzi, czerpiących radość z obrażania innych forumowiczów). Wole, żeby było tutaj pusto, niż żeby ruch napędzały głupie trolle. Poza tym, kto powiedział, że na tym forum musi być ruch? To nie jest żaden priorytet w tym momencie dla mnie. Niech forum sobie świeci pustkami. Za kilkadziesiąt lat, na emeryturze będę miał trochę więcej czasu na forum, to wtedy sam je spróbuję rozruszać :)

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

da®®io
Marcin, wycofuję tę swoją propozycję widniejącą w tytule tego wątku - po co tych ludzi uszczęśliwiać na siłę - oni hejtowania nauczyli się na magii a na marsie to udoskonalili a tutaj na tych Nabble doszli do rozkwitu w tej dziedzinie - ja chyba jestem za wrazliwy na bycie w necie

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Anna.
Nazywasz nas hejterami bo mamy odmienne zdanie? Co za bezczelność nadgorliwcu, a nie wrażliwcu!

[...]

Ty tak poważnie?!
Nauczyli się na Magii ....itpd😆😆😆
No wiesz, czytając czasem Twoje wypowiedzi na Forum Dusza wnioskuję, że "nieukiem" nie jesteś! 😅

A poważniej, Darek kogo nazywasz hejterami, bo chyba nie osoby, którym nie podoba się Twoja "praworządność" na tym forum.

Może nie pisz dziś nic więcej, ochłoń, to szczera rada, bo póki co każdym wpisem zaczynasz się pogrążać.
12345