Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Marcin, wycofuję tę swoją propozycję widniejącą w tytule tego wątku - po co tych ludzi uszczęśliwiać na siłę - oni hejtowania nauczyli się na magii a na marsie to udoskonalili a tutaj na tych Nabble doszli do rozkwitu w tej dziedzinie - ja chyba jestem za wrazliwy na bycie w necie
Spoko, moim zdaniem taki kącik z życzeniami miałby sens, bo rozumiem, że maiłeś na myśli, coś w rodzaju koncertu życzeń, kącika z dedykacjami?

Ale z drugiej strony takie dedykacje np., muzyczne można zakładać w dziale offtopic, w dziale z muzyką czy miłością (tak, jak wspomniałeś).

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

szuw napisał/a
Za kilkadziesiąt lat, na emeryturze będę miał trochę więcej czasu na forum, to wtedy sam je spróbuję rozruszać :)

Był taki film o dwóch tetrykach, nie pamiętam dokładnie tytułu, ale tych dwóch dziadków owszem, rewelacyjni.
Tak mi się skojarzyło:))), ale swoją drogą optymista jesteś, forum może już dawno nie być i co wtedy? ;)
Oj marnuje się taki "potencjał", szkoda... poważnie Marcin.

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Hehehe
Hehehe napisał/a
Nawet najgłupszy troll mógłby je rozruszyc:)) Jest tu tak nudno że możesz się dalej
bawić w księgowość razem z szu:DDD
A wszyscy won!

W "księgowość"! :)))

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Jola napisał/a
ale swoją drogą optymista jesteś, forum może już dawno nie być i co wtedy? ;)
Myślę, że świat by się zawalił, gdyby nie było forum Nabble, to byłaby przecież najstraszniejsza rzecz, jaka mogłaby nas wszystkich spotkać... Co wtedy? Co wtedy? Co to będzie, co to będzie... :)

[...]

Nie ma co się naśmiewać, niektórym pewnie by się zawalił!
:)

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Hehehe

Re: Marcin, stwórz kategorię " kącik życzeń "

Dziewczyny, a nie chciałybyście wystąpić w programie pt. "Projekt Lady"?

https://youtu.be/pbvac6nzdjs

PS. Oczywiście jako mentorki...